Poikien äidit: toivoisitteko vielä tyttöä? Ja tyttöjen äidit, toivotteko poikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamax3x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä kolme poikaa ja yksi tyttö ja jos vahinkoraskaus tulisi niin toivottavasti olisi poika! kaikki tytöt niiiiin ärsyttäviä ja hankalia ja hyih, toivottavasti tuossa kolmenkympin kohdalla muuttuvat siedettäviksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ei tyttöjä kiitos;26044251:
meillä kolme poikaa ja yksi tyttö ja jos vahinkoraskaus tulisi niin toivottavasti olisi poika! kaikki tytöt niiiiin ärsyttäviä ja hankalia ja hyih, toivottavasti tuossa kolmenkympin kohdalla muuttuvat siedettäviksi.

Olipa todella typerä ja naurettava yleistys. Jos sun tyttäresi on tuollainen tapaus, niin älä oleta muiden olevan. Mun tyttäreni on aivan ihana, ei ärsyttävä eikä hankala. Ja tiedän monia todella suloisia tyttöjä. Enemmän niitä ärsyttäviä tapauksia on tullut vastaan pojissa.

[QUOTE="vieras";26044285]:D

niivvarmaa! :D

jokainen nainen toivoo saavansa molempia sukupuolia lapsista.

avoimesti tai salaa ;)[/QUOTE]

Ei muuten toivo. Jos tekisin vielä lapsia, toivoisin edelleen tyttöä.
Minua ei ainakaan viehätä pojissa mikään.

Meillä on kolme poikaa ja kun ultraaja sanoi tästä neljännestä, että poika tulossa niin meinasin revetä! Ihan on 4 kertaa tyttöä yritetty vaan näämmä tasan ei käy onnen lahjat. Poikia en olis halunnu, ihan yks tyttö olis riittäny...

Mä en ole koskaan toivonut tyttöä, joten ei pidä paikkaansa tuo molempien sukupuolten toivominen. Tottakai varmasti rakastaisin tyttöäkin. Mä toivoin ja rukoilin esikoisestani poikaa ja onneksi sain pojan. Toista lasta ei ole, mutta jos joskus tulee: toivon poikaa.
En vaan osaa nähdä tyttölapsia suloisina, vaan lähinnä ärsyttävinä. Mutta jos tytön saan, niin ihan varmasti olen ikinonnellinen.

Miehelle on tärkeää ollut saada poika. Mulle ei ole koskaan ollut sukupuolilla väliä. Mulla on kaksi tyttöä ja yksi poika. Jos neljännen joskus saan, niin ei väliä kumpiko on.

Esikoinen on enkelipoika :(, sen jälkeen 4 elävää tyttöä...kolmosesta toivoin poikaa, mut ihana tyttö on :) JOs vielä niin kävis, että meille tulis vauvoja, niin tyttöä toivoisi´n, mitäs sitä hyvää sarjaa rikkomaan ;) ja ihan varmasti se poika olsi yhtä rakas ja toivottu!

Mä olen aina ajatellut, että kunhan yhden pojan edes saan, niin muuten ei väliä. Esikoinen on tyttö ja ihana tyttö onkin <3. Kyllä mä salaa toivon tästä kakkosesta poikaa ja varmasti vähän petyn jos ultrassa sanovat, että tyttö tulee. Silti loppupeleissä asialla ei ole väliä ja tyttökin on tervetullut ja rakkautta tulee saamaan.

Suvulle on tärkeää, että tulee poikia. Veljellä on vain tyttöjä ja mieheni veljellä vain tyttöjä, joten kaikki odottivat kovasti meidän lapsesta poikaa. Tyttö tuli. Nyt mä itsekin toivon kyllä kakkosesta poikaa, mutta eipä sen niin väliä.

[QUOTE="vieras";26044285]:D

niivvarmaa! :D

jokainen nainen toivoo saavansa molempia sukupuolia lapsista.

avoimesti tai salaa ;)[/QUOTE]

Mä ainakin toivon saavani pelkästään tyttöjä.

Meillä on 4 poikaa ja mun mielestä hyvä näin. Oikeastaan toivon, että seuraavakin on poika. En oo ikinä "nähnyt" itseäni tytön äitinä. Aika ajoin ajattelen millaista olis kun sais tytön, mutta en kyllä osais leikkiä nukeilla, kotia tms. Oon itekin leikkiny pienenä aina ns. poikien leikkejä legoja, autoja, rakentelua, salapoliisia...
Jos meille tyttö tulee on hän tervetullut ja silloin opettelen pienen tytön äidiksi ja opettelen sietämään sitä pienen pientä pinkkiä krääsää ja vaatteita :)

Yhteistyössä