A
"aloittaja"
Vieras
[QUOTE="vieras";27444951]En ole onneksi töissä missään naisvaltaisessa paikassa. Menisi hermot paskanpuhumisen takia + sen takia, että joku olisi noin pitkiä aikoja pois. Meillä on hoidettu lasten sairaudet aika lailla puoliksi ja itselläni on todella korkea kynnys jäädä pois. En todellakaan jäisi jonkun pikkukuumeen takia, vaikka se viekin mut huonoon kuntoon
Ja tämä ei tarkoittanut sitä, etteikö saisi ja pitäisi jäädä mutta kyllä minuakin vituttaisi tuollaiset saikkuilijat.[/QUOTE]
Minä olen yksinhuoltaja, joten ei ole toista jonka kanssa hoitaisi lapsen sairauden aiheuttamat poissaolot puoliksi.
Ja en tosiaan minäkään jää kovin helpolla pois, en minkään pelkän kuumeen tai pikku flunssan takia. Mutta meillä on ollut tosi rajua vatsatautia. Ja minulla se ei tunnu helpottavan, joka ilta ripuloin ja aamulla herättyä, ja sen on aika vetistä ja tulee kuin hanasta.
Työpaikalla olen selviytynyt, välillä vatsanväänteitä mutta vessassa ei ole onneks tarttenu käydä. Tänään oli tosiaan melko tuskaset vatsanväänteet ja töistä pukkarille lähettyä oli pakko heti mennä vessaan. Ja ihan ripulia. Hain lasta kotia, alkoi hirveet vatsanväänteet kotipihalle saavuttua ja en edes ulko-ovelle asti päässy ku ripulit tuli housuihin. Noloa. Mut joo, tälläistä on vaikea "todistaa", sillä toisen kipuja ei voi kukaan muu tuntea ja yksinhän mä siellä vessassakin käyn. Ja toki sairaslomapäivistä on todistukset, ensimmäiset 3 päivää saa olla omalla ilmoituksella mut muista päivistä on todistukset.
Minä olen yksinhuoltaja, joten ei ole toista jonka kanssa hoitaisi lapsen sairauden aiheuttamat poissaolot puoliksi.
Ja en tosiaan minäkään jää kovin helpolla pois, en minkään pelkän kuumeen tai pikku flunssan takia. Mutta meillä on ollut tosi rajua vatsatautia. Ja minulla se ei tunnu helpottavan, joka ilta ripuloin ja aamulla herättyä, ja sen on aika vetistä ja tulee kuin hanasta.