Pojan ympärileikkaus Helsingissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "omena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinä Jäähallia vastapäätä olevassa lastensairaalassa kävin itse lapsena tiukan esinahan takia. Mitään valittamista ei ole.

Niin ja asia on ihan normaali. Mitenkään seksielämääni ei ole tuhottu tai mitään muutakaan typerää.

[QUOTE="Take";27025794]Siinä Jäähallia vastapäätä olevassa lastensairaalassa kävin itse lapsena tiukan esinahan takia. Mitään valittamista ei ole.

Niin ja asia on ihan normaali. Mitenkään seksielämääni ei ole tuhottu tai mitään muutakaan typerää.[/QUOTE]

Kuten huomaat ketjusta, olet kidutettu!! ;)

[QUOTE="vieras";27025884]Miten niin ei ole normaali? Melkein kaikki amerikkalaiset ovat ympärileikattuja ja leikkaamaton on harvinainen friikki outous. Ja Suomessakin hyvin moni on leikattu.[/QUOTE]

Pitääkö kaikki paska aina tuoda amerikasta? Niinkuin ne lasten missikisatkin.

• Tykkää
Reactions: Jennan unelma
[QUOTE="Take";27025794]Siinä Jäähallia vastapäätä olevassa lastensairaalassa kävin itse lapsena tiukan esinahan takia. Mitään valittamista ei ole.

Niin ja asia on ihan normaali. Mitenkään seksielämääni ei ole tuhottu tai mitään muutakaan typerää.[/QUOTE]

Vertaat mihin?

[QUOTE="aino";27025954]Pitääkö kaikki paska aina tuoda amerikasta? Niinkuin ne lasten missikisatkin.[/QUOTE]

Ei tietenkään. Kaikki pitää olla niinkuin tässä paskaisessa suomen maassa on muutenkin ja on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Tuo kuitenkin lasta jossain määrin ainakin sattuu, eikä siitä ole mitään hyötyä.
Minulle ei riittäisi pokka satuttaa lasta jonkun perinteen takia.
Aika julmaa sanon minä.

Mistä tiedät 100% varmuudella että se lasta sattuu? Onko omakohtaisia kokemuksia? Mieheni on ympärileikattu lapsena Helsingissä eikä muista siitä kyllä mitään negatiivistä eikä ole mitään haittapuolia tullut jälkeenpäin ikinä. Eikö niitä muuten nukutuksessa ikinä tehdä? Näin hän muisteli mutta ei ollut varma.

Mun mies on ympärileikattu eikä se vaikuta seksuaalisuuteen mitenkään. Hygienian hoito on helpompaa. Tyttöjen ympärileikkaukset ovat täysin eri asia ja mielestäni todella julmaa touhua. Siinä pilataan tytön seksuaalisuus kyllä kokonaan.

[QUOTE="vieras";27026005]Mistä tiedät 100% varmuudella että se lasta sattuu? Onko omakohtaisia kokemuksia? Mieheni on ympärileikattu lapsena Helsingissä eikä muista siitä kyllä mitään negatiivistä eikä ole mitään haittapuolia tullut jälkeenpäin ikinä. Eikö niitä muuten nukutuksessa ikinä tehdä? Näin hän muisteli mutta ei ollut varma.[/QUOTE]

Entä mitä hyviä puolia on jäänyt kokematta. Sitä ette voi tietää. Koskaan.

[QUOTE="mievaan";27026092]Mun mies on ympärileikattu eikä se vaikuta seksuaalisuuteen mitenkään. Hygienian hoito on helpompaa. Tyttöjen ympärileikkaukset ovat täysin eri asia ja mielestäni todella julmaa touhua. Siinä pilataan tytön seksuaalisuus kyllä kokonaan.[/QUOTE]

Minkäasteisesta tyttöjen ympärileikkauksesta puhut?

Ihmetellä täytyy että jotkut sadistit altistavat lapsensa tälläiseen kidutukseen ihan vain omaksi huvitukseksi.

Tuntuu muuten että yleensä tästä puhuvat kidutuksena ne kenelle ympärileikkausta EI ole tehty? Yleensä ne kenelle se on tehty eivät näen koe. Vai onkohan tämän threadin vastaajat jotka tätä vastustajat niitä kenelle ympärileikkaus on tehty ja omakohtaisia kokemuksia on kidutuksesta?

Yhteistyössä