Pomo naapurissa, VOI XXXXXX

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hannele 64
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hannele 64

Vieras
Voi xxxxx meidän pomo muutti naapuriin viime viikolla! siis ihan oikeasti en tiedä miten selviän tästä.

mä oon ollut kotona lasten kanssa jo 3 vuotta ja en ole vielä menossa vähään aikaan takas, mut ihan oikeesti en jaksa et toi muutti tohon! jauhaa työasioista mitä tulisin tekee jatkossa ja mitkä mua ei kiinnosta eikä mulla ole tästä varaa tai halua muuttaa pois.

miten tässä nyt sitten normaalisti elää kotielämää.. meidän lapset on aika riehakkaitakin ja enää kehtaa niitä tossa pihalla kovaäänisesti komennella, että on sitten töissä juttuja meidän perheestä..

Ei kaii se pomo sentään teille sisälle tuppaa ja tuskin muutenkaan huvikseen siellä leikkialueella pyörii.

Kyllä minä ainakin saan paremman kuvan ihmisestä, joka komentaa ja kasvattaa lapsiaan kuin että antaa heidän riehua miten sattuu.

no ei nyt vielä ole tullut sisälle, en kyllä aio ovea sille avata. aina ku meen ulos ovesta niin jostain syystä se heti ikkunassa tai tulee ovelle höpisee.ei .saa olla rauhassa.

niin ja mainittakoon että asun pikku rivarissa, että kyllä me tossa pihalla valitettavasti törmätään!
pakko olla vähän tekemisis ettei mee duunikin vielä alta jos jostain suutahdan sille..hermot meinaa jo mennä pelkästä ajatuksesta.

etsit ajan kanssa uuden työpaikan mieluummin
ei oo sen jälkeen sun pomo ja voit helpommin pitää etäisyyttää ja lempata pois elämästäsi vaikka asuskin vieressä

nojoo kieltämättä on ollut mielessä uuden työpaikan haku, mutta olen nyt vielä 2 vuotta nuorimmaisen kanssa kotona.

mutta ei ole helppoa hoitovapaalla hakeminen ja kun tarkoitus ei ollut hakea työtä. mieluusti jatkaisin vanhassa paikassa, mutta en tiiä miten nyt sitten. ja vielä tykkään tästä asunnosta niin en halua muuttaa. saa nähdä miten saadaan sovittua taloyhtiöasiat. toivottavasti ei ala pomottaa..

miespomo on. kauhulla kesää odotan kun tykkään ottaa aurinkoa tossa pihalla bikineissä vaikka aika pyöreä olenkin ja sitten pomo viereisellä pihalla. jotenkin alkoi hävettää nää mun läskitkin yhtäkkiä.

tuntuu että ei osaa olla enää oma itsensä tässä asunnossa. mun pitää varmaan mennä lenkille päästelee höyryjä. toivottavasti en siellä törmää siihen.

[QUOTE="nuuh";25332248]Millon se pomo on siellä työpaikalla kun alvariinsa pyörii ovellanne?[/QUOTE]

Tätä ihmettelen myös. Yleensä pomat haluavat olla vapaa-aikana ihan yhtä kaukana alaisistaan kuin alaiset heistä... saati sitten, että vielä keskustelisi työasioista :D

se pomokin on ihminen vaan. Mä en stressais jos mun pomo asuis naapurissa. Sanoisin tosiaan moi nähdessä ja en liian tuttavallisiin väleihin pyrkis. Toki ymmärrän että kaikki ei oo samanlaisia. Seuraa vähän aikaa ja jospa se iloks kuitenkin muuttuis.

Yhteistyössä