P
Pitkä ponnistus
Vieras
Kuinka kauan teillä kesti synnytys, ja erityisesti ponnistusvaihe?
Missä vaiheessa tehdään yleensä hätäsektio?
Missä vaiheessa tehdään yleensä hätäsektio?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja epa:Miten jumalauta kukaan jaksaa ponnistaa jonkun tunninkin?
Mä en ole itse synnyttänyt, enkä välttämättä edes haluakaan, mutta kuulostaa nin hurjalta, ponnistaa nyt yli tunnin.
Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:Alkuperäinen kirjoittaja epa:Miten jumalauta kukaan jaksaa ponnistaa jonkun tunninkin?
Mä en ole itse synnyttänyt, enkä välttämättä edes haluakaan, mutta kuulostaa nin hurjalta, ponnistaa nyt yli tunnin.
Minä muistaisin että terkkari sanoi synnytysvalmennuksessa, että ensisynnyttäjällä avautumisvaihe kestää keskimäärin 12-18 h ja ponnistusvaihe 1-2 h. Toivottavasti muistan väärin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:Alkuperäinen kirjoittaja epa:Miten jumalauta kukaan jaksaa ponnistaa jonkun tunninkin?
Minä muistaisin että terkkari sanoi synnytysvalmennuksessa, että ensisynnyttäjällä avautumisvaihe kestää keskimäärin 12-18 h ja ponnistusvaihe 1-2 h. Toivottavasti muistan väärin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:Minä muistaisin että terkkari sanoi synnytysvalmennuksessa, että ensisynnyttäjällä avautumisvaihe kestää keskimäärin 12-18 h ja ponnistusvaihe 1-2 h. Toivottavasti muistan väärin![]()