L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä on surutta käynnistetty synnytyksiä sektion jälkeen. Kaikki lääkärit eivät sitä suostu tekemään, koska riskit ovat kovat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä on surutta käynnistetty synnytyksiä sektion jälkeen. Kaikki lääkärit eivät sitä suostu tekemään, koska riskit ovat kovat.
Alkuperäinen kirjoittaja mä :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä on surutta käynnistetty synnytyksiä sektion jälkeen. Kaikki lääkärit eivät sitä suostu tekemään, koska riskit ovat kovat.
Mistä päättelit et on surutta käynnistetty? Kyl mun kohalla ainaki viimeseen asti välteltiin käynnistystä ja sit ku oli pakko varovasti aloteltiin käynnistys leikkaussalivalmiudessa, riskit punniten... Tapauskohtaisesti noi käynnistyksetkin tehään etenki sektion jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mä :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä on surutta käynnistetty synnytyksiä sektion jälkeen. Kaikki lääkärit eivät sitä suostu tekemään, koska riskit ovat kovat.
Siitä että ylipäänsä käynnistettiin. En oikein ymmärrä mitä tarkoittaa "varovainen käynnistys", koska se synnytys saattaa käynnistyä heti todella rajuna, eikä supistuksia pysty enää hillitsemään.
No mulle ainakin annettiin niitä käynnistys tabletteja pienempi annos ja harvemmin ku normaalisti...et ei niin agressiivisesti käynnistelty...ja salissaki tipalla alettiin antaa tosi varovaisesti...
Ja ite olen ainakin tosi onnellinen että sain alakautta synnyttää sillä siihen sektioon joutuminen pelotti aivan hirveesti...esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla nukutuksessa sillä puudutus epäonnistu ja parantuminen oli tosi hiasta (reilu 2 viikkoa sairaalassa oloa )...
Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:No mulle ainakin annettiin niitä käynnistys tabletteja pienempi annos ja harvemmin ku normaalisti...et ei niin agressiivisesti käynnistelty...ja salissaki tipalla alettiin antaa tosi varovaisesti...
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:No mulle ainakin annettiin niitä käynnistys tabletteja pienempi annos ja harvemmin ku normaalisti...et ei niin agressiivisesti käynnistelty...ja salissaki tipalla alettiin antaa tosi varovaisesti...
Minä sain kaksi neljännestä Cytoteciä (useamman tunnin välillä) kun esikoisen kohdalla synnytys käynnistettiin, ja kun synnytys käynnistyi, kivut olivat alusta asti hallitsemattomia.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:No mulle ainakin annettiin niitä käynnistys tabletteja pienempi annos ja harvemmin ku normaalisti...et ei niin agressiivisesti käynnistelty...ja salissaki tipalla alettiin antaa tosi varovaisesti...
Minä sain kaksi neljännestä Cytoteciä (useamman tunnin välillä) kun esikoisen kohdalla synnytys käynnistettiin, ja kun synnytys käynnistyi, kivut olivat alusta asti hallitsemattomia.
Kivut onkin eri asia ku kohtuarven kestävyys, toisille kivut on hallitsemattomia vaikka ois ensimmäinen lapsi tulossa ja synnytys lähteny luonnollisesti käyntiin. Kipukynnys kun vaihtelee, ja kivuttomaksi synnytystä ei saa. Paitsi sektiolla, ja sen jälkeen sitä vasta kipeä onkin...
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:No mulle ainakin annettiin niitä käynnistys tabletteja pienempi annos ja harvemmin ku normaalisti...et ei niin agressiivisesti käynnistelty...ja salissaki tipalla alettiin antaa tosi varovaisesti...