Presidenttiehdokas Jutta Urpilaisen (SDP) mielestä suomalaiset yritykset voisivat palauttaa toimintansa Venäjälle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kaikki tietää tuon mutta Jutta on ainoa jolla on pokkaa kertoa totuus.

Suomelle Venäjänkauppa oli suurin ulkomaankauppa- ja siis pakotteilla tuhosimme vain oman maamme talouden.

Venäjällä Suomenkauppa oli merkityksetön- ehkä tuhannesosa jos sitäkään niiden ulkomaakaupasta...

Missään muualla pakotteilla ei ole oman maan bisneksiä tuhottu- van on enemmänkin PRää nuo pakotteet.

Kyse oli Sauli Niinistön nato-suomettumisesta länteen, jolla takoikin varmaan miljoonia omaan taskuunsa ja sai toisen pressakauden?... suomlaisista ei niin väliä kun kokoomuksesta on kysymys...

EI ENÄÄ KOSKAAN Kokoomus-presidenttiä Suomeen !!!
 
kaikki tietää tuon mutta Jutta on ainoa jolla on pokkaa kertoa totuus.

Suomelle Venäjänkauppa oli suurin ulkomaankauppa- ja siis pakotteilla tuhosimme vain oman maamme talouden.

Venäjällä Suomenkauppa oli merkityksetön- ehkä tuhannesosa jos sitäkään niiden ulkomaakaupasta...

Missään muualla pakotteilla ei ole oman maan bisneksiä tuhottu- van on enemmänkin PRää nuo pakotteet.

Kyse oli Sauli Niinistön nato-suomettumisesta länteen, jolla takoikin varmaan miljoonia omaan taskuunsa ja sai toisen pressakauden?... suomlaisista ei niin väliä kun kokoomuksesta on kysymys...

EI ENÄÄ KOSKAAN Kokoomus-presidenttiä Suomeen !!!
Stuppi (kok) on Suomen seuraava pressa
 
Stubbi on myös aika realisti venäjän suhteen. On kuitenkin luotsannut kokoomusta 2000 luvulla, jolloin on ollut tiiviit suhteen putinin yhtenäiseen venäjään ja lobannut venäjän energiahankkeita. Haukkui jopa vihervassareita russofobeiksi ja venäjän vastustajiksi eduskunnassa
 
kaikki tietää tuon mutta Jutta on ainoa jolla on pokkaa kertoa totuus.

Suomelle Venäjänkauppa oli suurin ulkomaankauppa- ja siis pakotteilla tuhosimme vain oman maamme talouden.

Venäjällä Suomenkauppa oli merkityksetön- ehkä tuhannesosa jos sitäkään niiden ulkomaakaupasta...

Missään muualla pakotteilla ei ole oman maan bisneksiä tuhottu- van on enemmänkin PRää nuo pakotteet.

Kyse oli Sauli Niinistön nato-suomettumisesta länteen, jolla takoikin varmaan miljoonia omaan taskuunsa ja sai toisen pressakauden?... suomlaisista ei niin väliä kun kokoomuksesta on kysymys...

EI ENÄÄ KOSKAAN Kokoomus-presidenttiä Suomeen !!!

Voi sua. Heti kun demarit kämmää niin sulta paniikinomaiset boldaukset päälle.

Eikös se Sanna "vienyt" Suomen Natoon (vastaus=ei), mikset nyt häntä syytä? ;) Sehän ärisi Putelle Ukrainan sodan alettua.
 
Kertaakaan en ole poistattanut itseeni liittyviä viestejä.
Joskus oon ilmoittanu asiattomaks jos joku on laittanu pedarijuttua/vauvaväkivaltajuttua.
 

Yhteistyössä