En TODELLAKAAN ole sinisilmäinen, enkä tietämätön seksi-asioista, niinkuin joku kirjoittaja spekuloi, olen elämäni aikana kokenut ja nähnyt monenlaista ja saunonut useinkin yhteissaunassa, ilman ongelmia. Minusta saunominen on täysin jokapäiväinen asia, eikä siinä ole mitään eroottista. (Joskin tämän yhteissaunomisen jälkeen joudun kyllä tarkastamaan kantaani yhteissaunomiseen.) Joten en mielestäni millään lailla tarjottimella hänelle vierasta pillua tarjonnut (niinkuin eräs kirjoittaja kauniista asian ilmaisi)
Mutta mielestäni tässä ei ollut kyse siitä, onko yhteissaunominen oikein tai väärin vaan oli kyse siitä, oliko mieheni laittama viesti petos minua kohtaan.
Minusta todellakin tuntuu pahalta ja tunnen itseni petetyksi.
Joskin tiedän 100% varmuudella, ettei mieheni ole minua koskaan pettänyt, eikä myöskään aikaisemmin lähetellyt vastaavia viesteja ystävilleni tai muillekkaan naisille. Ja toisin kuin eräs kirjoittaja väitti, en missään nimessä aijo kääntyä ystävätärtäni vastaan, koskei hän ole tehnyt mielestäni mitään väärää. Me olemme todella hyvät ystävät ja näin tulee olemaan huolimatta siitä annanko miehelleni anteeksi vai en.