provosoiva tekstiviesti, petosko ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukkapipoko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähän eri asia on katsoa saunassa (kyllähän se mies voi katsoa vaikka uimarannalla tai kadulla) ja lähettää tekstiviesti. Edellinen on miehen ihan omaa, pään sisällä tapahtuvaa toimintaa. Vonkausviestin lähettäminen taas on konkreettista, toisia ihmisiä koskevaa toimintaa.

No kyllä on vaimokin typerä kun ystävättärensä miehensä kanssa saunaan pistää!!!! Mitä siitä nyt sitten voi odottaa muuta?

ja ihan sama toisinpäin: jos mies tuo ystävät kotiin ja pistää vaimon kanssa saunaan, ja jos joku miehistä sitten lähettäät tekstarin, että oispa kiva naida, niin on puoliksi jo miehenkin omaa syytä. Minusta.

Tavallaan on myös melko typerää lähettää viestejä Ellien palstoille kaiken kansan luettavaksi.

Tehtyä on vaikea saada tekemättömäksi. Alkuperäisellä on paha mieli.

Viikonlopun iltapäivälehtien juttuja lukiessani tulin taas siihen tulokseen, että monet miehet ovat ääliöitä.

Varapuhemies lähettää typeriä tekstiviestejä itseään puolta nuoremmille naisille.

Tyttäreni sai tänään tekstiviestin ystävättäreltään, joka kummeksui lehtien juttuja. Mallina työskentelevä tyttö kuuluu tyttäreni ystävän sukulaisiin.

Sanoin siihen, että Ilen käryttäminen oli fiksu teko.
Jos juttu menee käräjille, tytöllä on varmasti vahva puolustus.

Olen itse aikoinaan joutunut käräjille omien tyhmien viestieni takia avioeromme yhteydessä.

Nykyään en lähetä yhtään tekstiviestiä. Olen saanut niihin ikuisen inhon ja kammon. Puhelinlaskuni ovat minimaalliset.

Ainut paikka missä kirjoittelen on Ellien sivut. Näitä exänikin joskus lueskelee.

Joku viisas Elli kirjoitti palstoilla vähän aikaa sitten, että kännykkä kannattaa liimata kattoon, kun lähtee viihteelle.
Kännissä tulee läheteltyä tyhmiä viestejä.

Minä olen absolutisti ja olen lähettänyt kaikki viestini selvinpäin täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Vihan ja raivon vallassa vähät välittää vastaanottajan herkyydestä.

Alkuperäinen on nyt lievässä sokissa. Ei itsetunto ole ulkonäöstä kiinni. Olen kirjoittanut tästä aiheesta lukemattomia viestejä Elleissä. Siirry keskustelemaan aiheesta esim. Naisen elämää-palstalle.

Kuten olen ennenkin sanonut kirjoittaminen on hyvää terapiaa. Lukaisepa esim. Kristallipallopalstan iltakahvirimpsu.

Ilo-Nalle, Lola ja monet muut vakiokirjoittajat antavat toisilleen hyvää tukea. Mitäpä minä siihen mitään lisäämään.

Ei se mies kuitenkaan vaihtamalla parane. Pistä mies tottelevaisuuskoulutukseen. Kännykkä vähäksi aikaa kaniin. Eiköhän se siitä ala oppimaan.

Ps. Käväisepä lukaisemassa Ellien Muotifiikit-palstalta keskustelu, jossa ruoditaan Kauniiden ja Rohkeiden Taylorin silikoneja ja kasvojen kohotusta. Fiksukin nainen näköjään saattaa mennä vipuun ulkonäköhömpässä.

Hymyä huuleen. Kyllä me Ellit tuemme sinua pahimman yli.

Joihinkin kännyköihin tallentuu lähetetyt viesti. Soitin itse kerran lentokentällä miheni kännyllä ja sieltä pomppasi esiin miehen naiselle lähettämä viesti. Loma oli aika pilalla.

...:lle

No niimpä on eri asia! Katsos kun tuon naisen olisi vastaavassa tilanteessa, pitänyt lähettää saunavieraana olleelle miehelle, ""että olipa sulla iso. Olisi kiva naida..""

no ihan miten vaan, mutta mielestäni ap:n myös kannattaa ihan vakavasti miettiä, viekö tulevaisuudessakin ystävättärensä miehensä kanssa saunaan. Tämän miehen tai tulevan miehen.

Minä en olisi niin tyhmä, että oikein kultatarjottimella tarjoilisin miehelleni vierasti pillua.

En katsoisi hetkeäkään miestä joka lähettelee tekstiviestejä tai flirttailisi ystävättärieni tai muiden naisten kanssa. Ääliö mies, todellakin. Ei vaikuta kovin fiksultakaan mutta toisaalta et sinäkään kun ajattelet ""ettei yhteissaunassa mitään ihmeellistä ole"".

Mies ilmiselvästi on pettänyt aikaisemminkin, tällä kerralla ei vaan edennyt konkreettiselle tasolle. Sinun ystävätär olisii pitänyt vastata hyväksyttävästi ja sen jälkeen näyttää miehesi vastausta sinulle. Olisitko sen jälkeenkin jatkanut miehen kanssa?

Kauhea tilanne kun on lapsiakin. Mutta jokaisella on ristinsä, sinulla ääliö äijä.

Tosiaankin. Mietipä alkuperäinen jos ystävättäresi testimielessä olisi vastannut myötäillen miehesi aloitteen alustukseen tai miksi sitä ikinä haluaakin kutsua. Luuletko että mies olisi perääntynyt vai innostunut vielä lisää?

Ap taisi kirjoittaa provon. Mikäli kyseessä ei ole provo, niin ap on varsin tyhmä. Normaalit pariskunnat eivät sauno ystävien kanssa samaan aikaan. Itselle ei tulis raahata saunaan ystävätärtä mieheni lisäksi. Jos on niin pervo, että saunoo ryhmässä, niin ei kannata valittaa, mikäli miehellä alkaa tehdä mieli, vierasta nimittäin !

Tiedättehän te sen, kun joku oikein muotoilee huolella viestiä, niin se tallentaa sen, että saisi muistella vielä mitä sanoi ja miten, kun harkitsee viestiä, ja kun odottaa toisen vastausta.

Todennäköisesti miehesi pitää sinua tosi tollona, joka ei ymmärrä seksistä mitään ja uskoo jokaisen valheen siniset silmät ymmyrkäisinä. Sen sijaan, että olisit alkanut tutkia miehesi menoja menet ja kerrot että rysän päältä juuri jäit kiinni. Mikä typerys, sinullahan olisi ollut tilaisuus nähdä mitä peliä miehesi pitää kun olisit hetken seurannut tilannetta. Älä vaivu masennukseen, sinunlaisia naisia on 13 tusinassa.

Ja tyhmää oli etenkin se, että menit paljastamaan tietolähteesi. Miehesi tuskin sallii että ystävyytenne jatkuu ... kun ei heidänkään jatku ... Toimit juuri niinkuin yleensä naiset toimivat, paljastaen kaiken ja näin miehesi voi temmeltää kaikessa rauhassa eteenpäin. Lopuksi luonnollisesti haukutte yhdessä tuon ystävättäresi ja sinä menetät ystävyyden. Kymmenen vuoden kuluttua luonnollisesti ihmettelet kun tulee avioero ja väität ettet tiennyt mitään miehesi panoista.

Eikö ole tutkittu,että 80 % miehistä käy vieraissa,että meitä tyhmiä naisia voi tältäkin palstalta löytyä joka toinen ainakin.ja kuka alkaa avioliitossa kyttämään toista,avio/avoliitto perustuu luottamukseen.
sitä mitä ei tiedä,sitä ei sydän sure,on hyvä sanonta ja ei se siitä kulu kummallakaan.

En TODELLAKAAN ole sinisilmäinen, enkä tietämätön seksi-asioista, niinkuin joku kirjoittaja spekuloi, olen elämäni aikana kokenut ja nähnyt monenlaista ja saunonut useinkin yhteissaunassa, ilman ongelmia. Minusta saunominen on täysin jokapäiväinen asia, eikä siinä ole mitään eroottista. (Joskin tämän yhteissaunomisen jälkeen joudun kyllä tarkastamaan kantaani yhteissaunomiseen.) Joten en mielestäni millään lailla tarjottimella hänelle vierasta pillua tarjonnut (niinkuin eräs kirjoittaja kauniista asian ilmaisi)
Mutta mielestäni tässä ei ollut kyse siitä, onko yhteissaunominen oikein tai väärin vaan oli kyse siitä, oliko mieheni laittama viesti petos minua kohtaan.
Minusta todellakin tuntuu pahalta ja tunnen itseni petetyksi.
Joskin tiedän 100% varmuudella, ettei mieheni ole minua koskaan pettänyt, eikä myöskään aikaisemmin lähetellyt vastaavia viesteja ystävilleni tai muillekkaan naisille. Ja toisin kuin eräs kirjoittaja väitti, en missään nimessä aijo kääntyä ystävätärtäni vastaan, koskei hän ole tehnyt mielestäni mitään väärää. Me olemme todella hyvät ystävät ja näin tulee olemaan huolimatta siitä annanko miehelleni anteeksi vai en.

Miten voit tietää ettei miehesi ole koskaan tehnyt mitään vastaavaa? Aikamoisen riskin hän heti otti (olettaen että tämä oli 1. kerta) lähentelemällä ystävääsi!
Vaikuttaa siis siltä että olet naimisissa joko häntäheikin tai täydellisen typeryksen kanssa. Minulle ei kelpaisi kumpikaan.

Mielestäni jos ei näe sitä, että saunomisessa (alastomuudessa) voipi olla seksuaalistakin latausta niin on kyllä hiukka hakoteillä. Miehiä tunnetusti ovat aina visuaaliset efektit enemmän kuin virkistäneet. Jos naku mukiinmenevä nainen on metrin päässä miehestä niin voi voi jos joku kuvittelee että mies sulkisi silmänsä ja että penis sanoisi hyvää yötä :)

Ja ihan sama naisilla. Jos minä pääsen saunaan komeiden miesten kanssa, niin takuulla tasan ajatukseni ovat ihan jossain muualla kuin saippuan värissä ja shampoon laadussa ;-))

Kivaahan se yhteissaunominen on - mutta kyllä siinä eroottinen kutkuttava lataus on, jos porukalla yhteissaunotaan. Ja jos joku muuta väittää, niin valehtelee.

Ei,kun se oli 99%miehistä pettää\""temppuilee""vaimon \tyttöystävän selän takana.ja se ainukainen 1%miehistä on siinä kiikun kaakun tilaisuuden tullessa pettääkö vai ei!:)

kyllä minä ainakin miettisin muutaman kerran ennenkuin menisin mihinkään kimppasaunaan ilman uimapukua tai pyyhettä.samaa nahkaahan se on kyllä ku nenän päässä,mutta siitä huolimatta vieras ihminen on aina eri asia!mies teki väärin lähetettyä viestin ystävällesi,mutta mikä hänet sai tollaista tekemään?koita saada selville että miksi laittoi viestiä ystävällesi,ei mikään haaveilu kyllä kelpaa selitykseksi ainakaan minulle ei kelpaisi.

Kyllä yhteissauna vaimon, miehen, heidän lastensa ja vaimon ystävättären kesken antaa hieman kieroutuneen käsityksen suhteista lapsillekin. Eri asia tietenkin on, että onko päällä esim. uikkarit vai ei.

Minulle ei tulisi mieleenkään riisua vaatteitani ystäväni miehen aikana eikä kyllä tulisi mieleen mennä yhtä aikaa saunaan tällaisella kokoonpanolla.

Ystäväsi on ystäväsi tosiaankin jos hän vilpittömällä mielellä ja sinun parastasi ajatellen kertoi textarista sinulle, vai kertoiko sen halutakseenkin pahoittaa sinun mielesi?

Onko käynyt mielessä, että omalla yhteissaunomisen hyväksymiselläsi olet saattanut antaa mielehellesi sanatonta viestiä siitä, että tällainen on mielestäsi ihan luonnollista ja sen luonnollinen jatke on joku kimppakiva tms. mutta toki miehesi olisi ollut fiksuinta tarkastaa ensin kantasi moiseen.

Kyllä se mieheltä oli ihan selvä aloite. Toki haaveilla saa, mutta kannattaako kaikkia haaveitaan laukoa ääneen?