Psykiatria Turussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua tarvitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua tarvitseva

Vieras
Onko jollakulla kokemusta psykiatreista tai psykologeista Turussa tai Trun seudulla?
Tiedän, että kokemus on henkilökohtainen, mutta silti olisi kiva tietää missä voisi olla hyvää palvelua.
Entä kauanko hoitoon pääsy kesti?
En haluaisi mennä terveyskeskuksen kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja apua tarvitseva:
Onko jollakulla kokemusta psykiatreista tai psykologeista Turussa tai Trun seudulla?
Tiedän, että kokemus on henkilökohtainen, mutta silti olisi kiva tietää missä voisi olla hyvää palvelua.
Entä kauanko hoitoon pääsy kesti?
En haluaisi mennä terveyskeskuksen kautta.
Kaupungin mielenterveyspalveluihin pääsee käsittääkseni pääsee vain terveyskeskuksen / opiskelijaterveydenhuollon / työterveyden kautta lähetteellä.

Yksityiset sitten asia erikseen.

Mulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta äiti on käynyt vuosia Riika Pirkkasella. Ja hänen kokemustensa mukaan Riika on todella hyvä työssään, psykiatreissa kun on suuria eroja. En tiedä, missä hänen vastaanotto on, mutta varmaan löytyy googlaamalla.

Niin on käynyt. Olin myöskin hänen potilaansa/asiakkaansa ja todella hyvä niin lääkärinä kuin ihmisenäkin Riika oli. Saattaa olla vaikea löytää yhtä empaattista ja lämmintä lääkäriä. Minulle tuo hänen poistumisensa keskuudestamme oli kova isku, mutta aika tekee tehtäväänsä. ----Kyllä Turussa varmasti on ihan hyviä lääkäreitä ja psykologeja tarvitseville. Lääkäriluettelosta löytää ja samoin netistä googlettamalla Turun psykiatrit.

netistä löyty-
kerrotu jo aiein ja oistettu..

taas huvitta a kirjotella uudellen--

ei julkaista kuitenkaan-

turkulailen hypnostisoja-psykologi- mahdollisesti supo-tapainen kaveri...

netti pälähti ja kota olikin pakko lähteä pakoon ulkomaille...

Yhteistyössä