Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2005 klo 13:29 vieras kirjoitti:Lapsen kanssa kahden?!Onko pakko? Eikö vanhempi siis missään tapauksessa pääse mukaan? No johan nyt. Sit se psykologi ei kyl takuulla saa tästä lapsesta mitään irti jos yksin sinne pitäs mennä. EI puhettakaan. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2005 klo 16:30 hipsu kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2005 klo 13:29 vieras kirjoitti:Lapsen kanssa kahden?!Onko pakko? Eikö vanhempi siis missään tapauksessa pääse mukaan? No johan nyt. Sit se psykologi ei kyl takuulla saa tästä lapsesta mitään irti jos yksin sinne pitäs mennä. EI puhettakaan. :'(
Me kun käytiin neuropsykologilla, niin ensin olin mukana n.15min ja kerroin hieman meidän taustoja. Sitten loppuajaksi mä menin odotustilaan.
He olivat siellä jutelleet, piirtäneet, värittäneet ja tehneet palapelejä yms. Meillä oli kaksi käyntiä, joista toiseen tyttö meni ensin yksin ja minä sitten loppupuolella kuuntelemaan arvion. Kävimme siis yksityisella ja tyttö oli sillon 3½v.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 18:36 Vieras kirjoitti:Kiitos. Meillä ei ole kylläkään lainkaan ongelmaa tuon keskittymisen kans, et ilmeisesti olemme sit sen 45minuuttia siellä? Meillä keskitytään vähän liiankin hyvin.. :headwall:
Mutta kiva kuulla että se ei ole kummoinen tapahtuma, että vähän ku neuvolakäynti, eli ei tarvi opetella tavallaan mitään ennakkkoon..
Ja että mukaankin pääsee jos tarvii..