[QUOTE="vieras";25406085]Tällä hetkellä muoti on anteeksiantavaisin pulleroille pitkään aikaan. Ei tarvitse pukeutua telttoihin ja laatikkomaisiin kaapuihin. Pillit jalkaan ja pitkä neuletakki niskaan, sopivan casual ja silti muodikas, eikä tursuile jokapaikasta.
Ei oo niin vaikeata.[/QUOTE]
Hahaa, joo varmaan pillifarkut

Ei todellakaan sovi päärynälle jolla läski kerääntyy reisien sisäpintaan ja pohkeisiin... Villatakki saisi olla nilkkoihin asti, vaan sellainen kyllä saa sitten näyttämään ihan tapilta, vaikka olenkin 170 cm. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta että kaikki isokokoiset ei ole samanmallisia? Mikä sopii omenanmalliselle, ei sovi ollenkaan päärynälle.
Mä olen päärynämallinen ja mulle vihoviimeiset housumallit on pillit ja alaspäin kapenevat ja bootcutit. Saavat kaikki reidet näyttämään ihan valtavilta ja korostavat sisäreisiläskejä. Plus että vyötäröllä on tilaa kaverille tai kahdelle, jos housut muuten sopii perseeltä ja vyötäröltä.
Parhaiten mulle sopii tummat, leveälahkeiset, mutta ei liian leveälahkeiset farkut tai vähän tukevampaa kangasta olevat housut, joissa on tarpeeksi pieni vyötärö ja jotka ovat vähän "liian pitkät", ja niiden alle sitten hyvät kengät jossa on vähän korkoa.
Yläosan pitää ylettyä mielellään haaraan asti ja olla vähän kapeampi mun kapeimmasta kohdasta, eli vähän vyötärön yläpuolelta. Paidoissa v-aukkoa tai sitten pitkiä koruja, toinen vaihtoehto joku värikäs paita ja sen päällä avoin jakku tai neule, niin että sitä alla olevaa paitaa näkyy kaistale (pidentää). Hameet ja mekot on kivoja, kun niiden alle saa naamioitua reisiä, mutta ei mitään liian leveää eikä tosi tiukkaa, vaan sellaista aika kapealinjaista ja mielellään tummaa, koska mun alaosa tosiaan on yläosaa isompi. Sellaiset kesämekot jotka on rinnuksista tiukempia ja helmasta vähän leveämpiä on myös kivoja. Kaiken alle tarpeeksi tukevat alusvaatteet, niin hyvää tulee. Eikä mitään liruja, ohuita trikookankaita, niin kuin tuossa yhden kuvan mustapukuisella niittinaisella. Takertuvat jokaiseen makkaraan ja muhkuraan! Sama koskee kiiltäviä kankaita, tuovat oikein esiin jokaisen muhkuran ja luovat pari uutta
Ei mitään hajua onko tuo "nuorekasta". Ei varmaan ole, mutta olen vuosien mittaan itse katsonut ja testaillut ja napsinut valokuvia ja todennut että tuollaiset vaatteet nyt vain sopivat minulle parhaiten noin malliltaan. Värivalikoimaa vaihtelen, nyt yritän välttää liiallista mustan ostamista ja lisäillä vähän väriä vaatekaappiin. Yleensä jos jotain myydään nuorekkaana, se tarkoittaa sitä että se on tarkoitettu 40+ ihmiselle joka haluaisi olla nuorempi, ja kierrän ne kaukaa.