Puhuuko MIKKONEN asiaa?(otetaan ihan prosenttiluku, moniko on puolesta/vastaan. Ekat 100 vastaajaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timangi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mun mielipide on tuosta väliltä. Alle 3-vuotiaan paras paikka on kotona. Sen jälkeen enää ei, koska on hyvä oppia sosiaalisia taitoja ja olla muissakin ympyröissä kuin kotona tms.

Pienet ryhmät ovat ehdottomasti parempia kuin isot mitä nyt joka puolella kunnallisilla lähinnä suositaan. Se johtaa levottomuuksiin myös koulussa.

samaa mieltä!! ei voida vertailla kaikenikäisiä lapsia keskenään.

En osaa sanoa, ehkä kallistun KYLLÄ vastauksen puolelle, mutta todellakin voisi hieman tuota ulosantiaan miettiä 2 kertaa, ennen kun suunsa avaa....asian voisi esittää myös toisella tavalla ;)

Kyllä,vaikka en kaikkea allekirjoitakkaan...Mielestäni lapset laitetaan nykyään liian nuorina tarhaan mutta en ajattele negatiivisesti päivähoidosta enkä äideistä jotka niin tekevät.

Ehdottomasti puhuu asiaa!!! Kyllä äiti on aina lapselle paras hoitaja! Mä luulen, että tästä on tullut tälläinen mediasirkus, kun huonoa omaatuntua potevat työäidit yrittävät kynsinhampain puolustella itseään. En toki sano ketään huonoksi äidiksi, mutta jos vertaamaan täytyy alkaa niin kumpikohan on siellä korkeammalla jalustalla äiti joka hoitaa lapsensa vai äiti joka hoitaa työnsä?

Yhteistyössä