Puhuuko MIKKONEN asiaa?(otetaan ihan prosenttiluku, moniko on puolesta/vastaan. Ekat 100 vastaajaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timangi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
KYLLÄ... olen aivan samaa mieltä tuosta asiasta.. äitiys on se asia mitä varten me ollaan olemassa, äitillä saa olla muutakin juttua kuin kotiäitinä oleminen mutta lasten kuuluu olla kotona niin kauan ku vaan pystyy. nykyajan akkojen itsekkyys on johtanut siihen että ketään ei kiinnosta hoitaa niitä lapsia itse. " pitää saada olla vapaa." "onhan minulla omakin elämä." "en ole tasaarvoinen jos en saa tehdä muuta kun olla kotiäiti."

jokainen tietää mihin ryhtyy kun lapsen saa. tiedän niin paljon lapsia jotka ovat onnettomia kun ei saa kun vasta illalla sitä äidin rakkautta. miettikääpä sitä miten vähän aikaa se lapsi on siellä kotona, sitten kun se lähtee kotoaan omaan elämään ni sitä ei voi ku itkee, ei se sieltä enää äitin syliin tule pussailemaan eikä halimaan. se on ohi!
vaikka kotiäitiys on raskasta ni silti se tuo niin paljon sydämen täyttävää riemua niin lapselle kuin minulle että tiedän sen olevan ainut oikea asia mitä varten olen kotona oleva ja kotona hoitava äiti..
ja hei.. sitä varten voi harrastaa vaikka illalla jotain mukavaa, käydä ystävien kanssa kahvilla tjm.. ei sitä sinne koti nurkkiin tarvitse jäädä pöpiytymään vaikka onkin kotiäiti....
ja kyllä se mikkonen puhuu ihan asiaa siitä saksan aikasesta päiväkoti asiasta!! miksi suututte, mikä siinä väitteessä ärsyttää.. ??

Alkuperäinen kirjoittaja totuuden torvi:
Teen kyllä prrkle tutkimuspyynnön nimismiehelle jos tästä lasketaan keskiarvoa!!!

Hitto harmaat hiiteen!!!

Oletko kenties vähän fanaattinen? :) Eihän tätä kukaan voi tosissaan ottaa, kun ei tässä tarkalleenottaen edes tiedä mitä äänestää!

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä lasten ja naisten oikeuksien ja valinnanvapauden puolesta!:
Teen kyllä prrkle tutkimuspyynnön nimismiehelle jos tästä lasketaan keskiarvoa!!!

Hitto harmaat hiiteen!!!

Oletko kenties vähän fanaattinen? :) Eihän tätä kukaan voi tosissaan ottaa, kun ei tässä tarkalleenottaen edes tiedä mitä äänestää!

En ole!!! Mistä niin päättelet?? Mitä fanaattisuutta se muka on että puhuu oikeuden puolesta!!!

Tää on vaan törkeetä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä lasten ja naisten oikeuksien ja valinnanvapauden puolesta!:

Hitto harmaat hiiteen!!!

En ole!!! Mistä niin päättelet?? Mitä fanaattisuutta se muka on että puhuu oikeuden puolesta!!!

Tää on vaan törkeetä!!!

Noista huutomerkeistä?

Kyllä ja tämä tutkimustulos ei ole todellinen kun monikaan ei työäitien koston pelossa uskalla kirjautuneena kertoa todellista mielipidettään. Luulisi että jokainen on sitä mieltä että äiti on lapselleen paras hoitaja jos nyt puhutaan ihan normaaleista ja terveistä ihmisistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Hitto harmaat hiiteen!!!

Tää on vaan törkeetä!!!

Noista huutomerkeistä?

Siis tottakai palsta on elämää ja kuolemaa!!!!!!! Laitan vielä muutaman huuromerkin!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja aina oikean asian puolesta:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Hitto harmaat hiiteen!!!

Tää on vaan törkeetä!!!

Noista huutomerkeistä?

Siis tottakai palsta on elämää ja kuolemaa!!!!!!! Laitan vielä muutaman huuromerkin!!!!!!

Juu, ymmärrettiin jo vähemmästäkin :)

Hitto harmaat hiiteen!!!

Tää on vaan törkeetä!!!

Ihan koko ketjua lukematta, en kyllä käsitä mikä tällaisessa gallupissa on törkeää? On tietty voinu jutut mennä välillä asiattomuuksiin, mutta alotuksen perusteella käsittäsin et kysytään oletko samaa mieltä sen Mikkosen tätin kanssa.

No minä en ainakaan ole. TÄmä on vapaa maa ja jokaisen pitäsi saada järjen rajoissa päättää oman lapsensa ja perheensä asioista. Täysin ehdottomat mielipiteet harvoin on hyväksi kenellekkään. Niistä alkaa jos jonkin moista eripuraa, annetaan kaikkien kukkien kukkia.
Nina saa olla mun puolesta mitä mieltä haluaa ja hoitaa lapsensa kotona, jos haluaa se on hänen oikeutensa. Mutta ei hänenkään pitäs oitis tuomita muiden tapaa kasvattaa ja muiden mielipiteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä ja tämä tutkimustulos ei ole todellinen kun monikaan ei työäitien koston pelossa uskalla kirjautuneena kertoa todellista mielipidettään. Luulisi että jokainen on sitä mieltä että äiti on lapselleen paras hoitaja jos nyt puhutaan ihan normaaleista ja terveistä ihmisistä.

Voihan isäkin olla....
Mutta siis vaikka äiti olisikin paras, niin tarviiko olla sitä 24/7? Siitä kait kyse pääasiassa....

VASTAAN EI, vaikka kyllä jossakin asiassa olin samaa mieltä, mutta se yleistäminen ja suora haukkuminen ärsytti suunnattomasti. Itse hoidan kotona lasta, mutta en ole mitään sitä vastaan jos äidin täytyy tai vaikka haluais lähtee töihin ja viedä lapset hoitoon. Oli se lapsi/lapset kotona tai hoidossa päivät EI TEE ÄIDISTÄ YHTÄÄN SEN HUONOMPAA!!!

Asiaa puhuu. Olisi vaan ollut hyvä jos asian esittäjänä olisi ollut joku muu kuin Nina Mikkonen niin porukat kuuntelisi.
Kukaan ei voi olla sitä mieltä etteikö pienen lapsen(vauvan) paras paikka ole kotona äidin kanssa ellei äiti ihan sairas mieleltään ole.

Yhteistyössä