L
liha?
Vieras
Kasvis- ja hedelmäsoseita on syöty nyt reilu kuukausi ja nyt mietin että kumman lisään ruokavalioon seuraavaksi: puuron (eli viljat..) vai lihan? Vauvalla on ikää 5kk. Kuinka muut olette tehneet? Jos puuro, niin millä puurolla olette aloittaneet ja millaisilla annoksilla?