nyt tarvii apua.. on meinaan lauantaina puutarha juhlat. ystäväpariskunnan menevät perjantaina naimisiin ja lauantain on sit nää juhlat. Niin mitens mä/me sinne pukeudutaan?
Olin ite aatellu hopean väristä täyspitkää hametta ja sit vähän vaaleampi tippi ja pitsipaita siihen päälle (kuva toivottavasti toimii)
http://www.aijaa.com/v.php?i=806507.jpg
vai onko muita ehdotuksii mitä vois laittaa? mietin vaan et onko tylsä vai liian hieno?
Olin ite aatellu hopean väristä täyspitkää hametta ja sit vähän vaaleampi tippi ja pitsipaita siihen päälle (kuva toivottavasti toimii)
http://www.aijaa.com/v.php?i=806507.jpg
vai onko muita ehdotuksii mitä vois laittaa? mietin vaan et onko tylsä vai liian hieno?