puutarha juhlat

kristallilapsi04

Aktiivinen jäsen
12.03.2006
2 440
0
36
nyt tarvii apua.. on meinaan lauantaina puutarha juhlat. ystäväpariskunnan menevät perjantaina naimisiin ja lauantain on sit nää juhlat. Niin mitens mä/me sinne pukeudutaan?

Olin ite aatellu hopean väristä täyspitkää hametta ja sit vähän vaaleampi tippi ja pitsipaita siihen päälle (kuva toivottavasti toimii)

http://www.aijaa.com/v.php?i=806507.jpg

vai onko muita ehdotuksii mitä vois laittaa? mietin vaan et onko tylsä vai liian hieno?
 
Vaikea sanoa, kun puutarhajuhlia on niin monenlaisia. Kannattaa ainakin jotain lämmintä varata mukaan, illanmittaan saattaa viilentyä yllättävästi.

nimimerkillä muutamassakin puutarhajuhlassa vilusta värissyt, kun ei ollut osannut takkia varata mukaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikea sanoa, kun puutarhajuhlia on niin monenlaisia. Kannattaa ainakin jotain lämmintä varata mukaan, illanmittaan saattaa viilentyä yllättävästi.

nimimerkillä muutamassakin puutarhajuhlassa vilusta värissyt, kun ei ollut osannut takkia varata mukaan

aattelin sit ottaa kyl mukaan samaan värii olevan bontson :) (kirjotetaanko noin)
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä