K
"karita"
Vieras
mies sanoo joka kertaa kun menen pyöräilemään muista nyt se kypärä mitä ostin sinulle. minusta noloa käyttää kypärä ja siksi en käyttää, mitä te tekisitte jos teidän mies koko ajan sanoisi sinulle kypärästä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mies ajattelee sinun parastasi ja haluaa jatkaa mieluummin elämää sun kanssa niin että sulla on aivot tallella kuin että olet vihannes, jos jotain liikenteessä tapahtuu.
Laitatko mahdollisesti autoillessasi turvavyön kiinni? Ihan sama asia on laittaa se kypärä päähän pyöräilemään lähtiessä.
Paljon fiksumman näkäöistä se meno on kypärä päässä kuin ilman.
Niitähän on vaikka minkä näkösiä nykyään. Pakkoko se on ostaa se kamala iso ja punainen. Itseltäni löytyy tuttavapiiristä sellasia kokemuksia että en edes uskalla ajaa ilman eikä perhekään niin tee. Fiksu ajattelee omaa parastaan ja myös sitä kautta toisten parasta. Mitä iloa musta ois lapselle ja miehelle vammautuneena ja jopa letkuissa?
Parempi hankkia se nyt, ennenkuin todellinen tarve iskee!Mä olen kans miettinyt, et pitäiskö hankkia ensimmäinen pyöräilykypärä itsellekin. En ole tähän ikään mennessä tarvinnut, mut kerta se on ensimmäinenkin
samoin minäLaitan kypärän päähän, vaikka näytänkin kamalalta. Mutta mielummin olen "ruma" sen hetken kun pyöräilen, kun makaan mahdollisesti jossain laitoksessa loppu elämäni. Ja nykyään kyllä on kypärä päässä suurimmalla osasta pyöräilijöistä. Se on järkevää.
sama täällä vaikka ei niin useinkaan näkee muita kun käyttää, maaseudulla pyörien ja tosi harva käyttääsamoin minä
Kun pyörii niin silloin on todella perusteltua käyttää kypärää ja ehkä muutenkin.sama täällä vaikka ei niin useinkaan näkee muita kun käyttää, maaseudulla pyörien ja tosi harva käyttää
Myös aikuisilla?meidän perhessä on sääntö että pyörä jää kotiin jos ei käytä kypärää