Pystyykö jostain netistä näkemään että paljonko mulla on tällä hetkellä S-tilillä rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Löysin kyllä sen tiedon, että mitä minäkin kuuna on tullut jne. Mutta kun kesällä käytimme tiliä matkarahastoon, niin noista kertymistä ei ole iloa. Pitäisi siis saada selville että paljonko tilillä on tällä hetkellä rahaa kaiken kaikkiaan.

Osaako joku neuvoa?

Tilaa saldotieto sähköpostiisi ilmaiseksi
21.12.2010

Tiesitkö, että voit tilata verkkopankista S-Tilin ja S-Tuottotilin saldotiedon sähköpostiisi? Saat tiedon valitsemanasi ajankohtana, esimerkiksi kerran viikossa.

Voit myös ottaa käyttöösi saldohälytyksen eli saat sähköpostiisi viestin, kun tilisi saldo alittaa tai ylittää määrittelemäsi saldorajan.
Näin otat saldoviestin käyttöösi

1. Kirjaudu verkkopankkiin.
2. Valitse verkkopankissa Tilit.
3. Valitse tilivalikosta Saldoviestit.
4. Tee haluamasi asetukset saldoviesteihin ja klikkaa Tallenna-painiketta.

Tämmöinenkin näköjään on.

Meillä on hauskasti kanssa tää bonusjuttu...otettiin kortit 10v.sitten ja kertaakaan ei olla rahoja nostettu...tarttis ne pankkitunnukset hakea että tiedettäis paljon siellä on rahaa kertynyt näinä vuosina :)

No eihän niitä tunnuksia mitää uusia tarvi!! Ja tilin saldon näkee S-Pankin sivuilta, tunnuksilla.. Voihan sen saldon tietty käydä kysymässä vaikka asiakaspalvelupisteestä.. Näkee sen kai niillä saldoautomaateillakin, joita on joka kaupassa, mutta siihen pitää olla taas joku erillinen tunnusluku..

[QUOTE="vieras";22782253]Pitääkö muuten ne pankkitunnukset uusia 3kk välein?
Kun kaveri tämmöistä sanoi.[/QUOTE]

Ei tietenkään tartte. Ei tartte muissakaan pankeissa hankkia uusia tunnuksia 3kk välein...

Mä olen saanut kyllä ihan sellaisenkin tunnusluvun, jolla näen ihan mistä vaan Otto-automaatista tunnusluvun, ja saan nostettua rahaakin. Mutta se kai riippuu vähän siitä, mikä korttityyppi sattuu olemaan.

Mä en tiedä niistä pankkitunnuksista. Mahtaakohan sellaisia olla :/. Mies on tarkastanut saldoa kaupan päätteeltä, mutta kun nyt olis haluttu tarkastaa saldo. Voihan kökkö :(

Ei tarvitse uusia tunnuksia todellakaan. Itse asiassa, jos jostakin syystä joutuu uusimaan tunnukset, niin uudet maksaa 20€!!! Ekat saa ilmaiseksi. Mä sain pari vuotta sitten ne tunnukset, mut kun en tarvinnut niin jäivät siinä suljetussa kuoressa työpöydälle odottamaan. oon sit pöytöä siivotessani hävittänyt kuoren...Nyt olisin tarvinnut tunnuksia juuri saldokyselyä varten, mut en viitsi maksaa 20€ uusista tunnuksista. Prismassa käydessä kun saldon saa selville ihan ilmaiseksi kysymällä...Meillä on siis vaan käteiskortit, ei maksukorttia. Ja tiliä käytetään ainoastaan vaan "matkarahaston" kartuttamiseen.

Yhteistyössä