rakas koirani, tuo kekseliäs pikku pirulainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
:kieh:

sen pääsy keittiöön on estetty kahdella tavallisella keittiön tuolilla.
ne tuolit on selkänoja keittiöön eli istuinosa tohon eteiseen ja toisella tuolilla on sen vesikippo.

tulin tänään kotiin, niin toi pälli oli hypänny niiden tuolien yli (ja mä ku oon kuvitellu et niis on aika korkeet selkänojat..) ja oli jääny sit keittiöön jumiin..
siis se on hypänny sen istuimen kautta selkänojan yli, mut eipä ollukaa keittiön puolella mitää mistä ponnata ja ha, kiikissä... :whistle:

voitte kuvitella millainen sotku on pienessä keittiössä jonne on kaikki jätetty aika huoletta levälleen kun koiran ei pitäny päästä sinne ja se on siel sit ollu koko päivän ja purkanu turhautumisensa kaikkeen mahdolliseen..... :xmas:

mä alan kohta tehdä niin et töiden jälkeen meen vaikka kaupan parkkipaikalle autoon istuun ja kaivaan nenää kolmeks tunniks et kerrankin se olis mies joka menis ensin kotiin ja joutuis tekeen sille jokapäiväiselle kaaokselle jotain :kieh:

joka päivä jotain silputtuna vaikka kuinka muka on siirretty kaikki pois sen ulottuvilta :xmas:

en ole vihanen koiralle, enkä itseasiassa muutenkaa vihanen, turhauttaa vaan JOKA PÄIVÄ siivota ensimmäisenä kun kotiin pääsee... :headwall:

No eilen kun olin lenkillä (siis ilman koiraa) se oli vetäny napaansa yli puoli pellillistä ananasrahkapiirakkaa keittiön pöydältä. Oli se kiltisti jättäny mulle semmosen pienen soiron raunaan, että jos mäkin vielä haluaisin sitä...
Ja kaiken huippu on se, että ei ole yli kahdeksaan vuoteen ottanut pöydältä mitään, mutta nyt tän mun raskauden aikana jo kolme kertaa...

No meidänpä elikot järjesti mulle 90 euron laskun hilpasemalla ja päätymällä löytöeläinkotiin :kieh:
Mä olin ensin varma, et joku on tehny sen piruuttaan, kun toinen ei lähde edes metsään mukaan ilman lupaa, mutta kai ne sit oli lähteny ihan omin päin liikenteeseen. Käsittämätöntä vaan, että ne oli talteenotettu kotitiehaarasta...

Mä yhdyn kanssa tuohon.. Kamalaa tulla kotiin kun joka kerta odottaa et mitähän nyt on syöty tai tuhottu. Eikä meen koira oo ees pahimmasta päästä! Tänään oltiin rasvattu toisen koiran leikkausarpea ja jätin helosan purkin sängylle.. puolet purkista löysin, rasvat oli levinnyt lakanoille josta kiltisti oli koissu ne putsannut.. :kieh:

Yhteistyössä