Rakas Lupus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiedän mitä on kaukorakkaus.. käyttäkää konstejanne, jos ei tarjoukseni kelpaa.. perustin osoitteen vain teitä varten, eikä sitä käytetä mihinkään muuhun. Huomaa, lupasin kuitata Lupukselle tekstiviestillä.. Eikö se kerro jotain??

No kirjoitelkaa täällä, ei se ketään häiritse.. Mutta kosketus jää vähän kauas välillänne. Vaikea sitä on tietysti ajatella että joku nykypäivänä on vilpitön ja haluaa vain hyvää.. Ymmärrän kyllä. Toivon, että onnistutte..

Okei Lupus.. Suoria yhteystietoja en täällä anna, mutta mulla on nimimerkki nelosen deitissä ja sitä kautta saat myös kyllä varman yhteyden minuun. Se edellyttää tietysti sitä että teet siellä itsellesi nimimerkin. Sitten voit lähettää mulle suoraan viestin ja me voidaan vaihtaa tietoja jos haluat. Mun nimimerkki on siellä: Susi75 Onko nelosen deitti sulle tuttu, eli tiädätkö miten toimii?

En tiedä miten se toimii! Pystytkö laittaa mulle sähköpostilla sun numeron jos annan sulle osoitteen? Mä en edes raukka näe telkkaria,ku se perk on vieläkin hmmm omituinen ;)

Älä ihmeessä täällä jaa yhtään mitään tietoja!! Nelosen nettisivuilta löytäisit kyllä ohjeet nimimerkin tekoon, mutta mä voin yrittää sua neuvoa. Ensinäkin nelosen deitin numero on: 173100. Eli siihen numeroon ne tekstarit lähetetään. Ja jos haluat luoda nimimerkin niin sun pitää lähettää sinne tällainen viesti: NIMI NIMIMERKKI M/N IKÄ PITUUS . Eli toi nimi on komento joka alkuun kirjoitetaan, sen jälkeen sukupuoli eli ihan vain N tai M, sitten ikä, sitten pituus. Ja huom: Kaikkien tietojen väliin välilyönti! Tässä sulle vaikka esimerkki: NIMI TITINALLE M 18 160. Tajusitko jutun? Äläkä nyt ihmeessä valitse Lupusta nimimerkiksi. Yritä tehdä nimimerkki ja jos onnistut niin kerron miten voit sitten lähettää mulle viestiä. Mutta älä kerro sitä nimeä täällä jos sen onnistut luomaan. Se riittää että tiedät jo mun nimimerkin.

Hyvää yötä kaunis olento... Sä saat mut Susi nauramaan... Luulin unohtaneeni sen taidon... Olet kaunis edelleen jokaisella tavalla... Ole sinä pimeä,niin minä olen valo sinussa... Mun ajatukset on sun luona,pidä niistä hyvä huoli. Rakastan sinua Susi kuin pupu tuoreita voikukan lehtiä... ;) Sait mut hmmm... Luottavaiseksi. Nukutaan,tule viereen...

Kissa tulee vesisaavin kanssa ja heittää jääkylmää vettä rakastavaisten päälle. Hajotkaa. Täällä ei ole mitään nähtävää. No nynne on löytäny toisensa. Oikeassa elämässä susi on varattu, onnellisesti naimisissa oleva mies, eikä ulkonäössäkään ole kehumista, kalju hän on siksi että on kaljuuntunut. Lupus taas on yh äiti. Sai lapsen 18v, lauseen ""ei tässä mitään kumeja tarvita"" seuraksena. Lupus on työtön ja pahasti alkoholisoitunut.. Ja sen pituinen se. x) ei vais. Tai voihan se olla tottakin, en minä tiedä. O.O

Kaunista huomenta sinulle rakas Lupus:) Viime yö on edelleen Suden mielessä.. Sinun kaunis äänesi soi edelleen Suden päässä.. Sinun äänesi oli juuri niin kaunis, kuin Susi sen olettikin olevan.. Kaikki sinussa on kaunista.. Valosi on niin kirkas.. Se lähes sokaisee Suden.. Susi on sinun pauloissasi.. Sinä Lupus olet todella hyvä ihminen, kai tiedät sen.. Sinun kaltaisia on harvassa.. Susi ihmettelee mielessään että sinut on saanut kohdata.. Kiitos Lupus.. Kiitos että olet olemassa..

Hmmm.... Huomenta =) MY PRECIOUS,niin Kissa,oikeassa elämässä Lupus kuulostaa hyvin pitkälle Klonkulta,ja oikeassa olet,olen kahden lapsen yh,tosin molemmilla on neljä jalkaa ja ne ovat viehättäviä olentoja kumpainenkin...=) Susi,mun on sua ikävä! Pitää varmaan kohta alkaa tekemään eväitä valmiiksi...! Hih! Kinkkua ja Lihaisiapullia,nam nam... Olet kovin rakas Mr Wolf...

Sudellakin on ikävä sinua Rakas Lupus!!=)) Olet kyllä jatkuvasti mielessäni:) Ja muuten, on sanottava että Susi arvostaa sinua vielä entistä enemmän, tiedät kyllä mitä tarkoitan:) Nuo sinun evääsi kyllä kuulostavat todella hyviltä!!!:) Sudelle iski kyllä kauhea lihanhimo kun pelkästään niistä kuuli.. Ja terve myös sulle Kissa:) Kiva kun viitsit edelleen seurata näitä meidän touhuja:)

Hmm... Loppuelämä kuulostaa hyvältä suunnitelmalta Kissa... ;) Sitä mä toivon,että Susi mulle olisi...! Hih! Tuu Kissa tänne mun viereen sohvalle,niin jutellaan miehistä ja hiiristä... ;) syödään salmiakkia ja juodaan mehua! mitä sä Kissa ottaisit evääksi jos lähtisit ulkoilemaan ystävän ja koirien kanssa kilometrin päähän? ;)

Yhteistyössä