Rakastunut toiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jampo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jampo

Vieras
Menin naimisiin mieheni kanssa puhtaasta rakkaudesta. (Tai ainakin näin luulin.) Nyt kuitenkin tapasin toisen ihanan miehen johon rakastuin. Tiedän, että tässä ei ole järkeä, mutta en vaan pysty rakastamaan aviomiestäni enää. Järki sanoo näin tunteet noin.

Eroa kuitenkin ennen kuin mitään sen toisen miehen kanssa teet. Ei kukaan ansaitse tulla petetyksi. Vaikka tietysti sitten löydät kolmannen ihanan miehen, kun arki koittaa sen toisenkin kanssa. :)

Olipa kiva lukea, etten ole tälläisessä tilanteessa yksin vaan joku muukin pohtii samoja asioita. Minäkin olen rakastunut toiseen. Sydän sanoo, että eroa ja jatka suhdetta miehen kanssa johon olet rakastunut ja järki huutaa EI, EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA. Kumpaahan tässä kuuntelisi ?

Päätin pitää molemmat miehet elämässäni. Sillä en uskalla erota ja kuitenkin rakastan aviomiestäni. (Uskon että uusi rakkaus vain sokaisi tilanteen hetkeksi) Rakastan tätä uutta miestä myös ja hän hyväksyi sen että pysyy minulle salarakkaana. Olen niin onnellinen!

Ekassa viestissäsi sanoit, ettet pysty rakastamaan aviomiestäsi enää. Ja nyt rakastat kuitenkin. Voi pyhä sylvi sentään, sä et taida erottaa rakkautta ihastumisesta, etkä ihastumista seksuaalisesta vetovoimasta... Sääliksi käy molempia miehiäsi...

jampo taitaakin olla pimpo!

Olisipa mukavaa kun nämä itsekeskeiset ""olen niin onnellinen"" ihmiset edes kerran pystyisivät ajattelemaan asioitaan myös puolisonsa näkökulmasta. Ei kukaan sellainen, joka kunnioittaa ja välittää puolisostaan, haluaisi koskaan aiheuttaa rakastamalleen ihmiselle sellaista mielipahaa!

Vanha sanonta kuuluu: ""minkä taakseen jättää, sen edestään löytää"" tai ""what goes around, comes around"".

Tosiaankin! Toivon jälleen kerran että näin tulisi olemaan.....!!!

Jampo taitaakin olla provo! ""Olen niin onnellinen!"" Ja niin on miehesikin, kun hänelle jonakin päivänä valkenee minkälaisen jakajan kanssa hän elämäänsä jakaa. Ja se muuten ennemmin tai myöhemmin yleensä selviää...

Mistä näitä kokemattomia talipäitä aina löytyy???

Eihän naimisiinmeno tarkoita sitä, että ei voisi syntyä tunteita muita kohtaan. Tunteilleen ei oikein voi mitään, mutta teoilleen voi. Ihastuminen on vain kemiaa. Ihminen ihastuu, kun hänen elämässään on joku aukko. Ei ihastuminen tarkoita mitään, se on vain tunne.

Rakkaus sinut sai naimisiin. Se on elämän valinta. Olet valinnut että tahdot rakastaa. Ei rakkaus mihinkään katoa, vaikka sitä ei ihastumiseltaan enää näkisikään. Ei vain kannata sokaistua turhista ihastuksista, joita elämä eteen heittää.

Koittaa. Nythän on niin ihanaa, kun talous ja kotiasiat kunnossa, sekä salarakaskin vielä. Oih. Voi kuinka on tyhjäpäisiä ihmisiä. Sydämetön olet, ja tunteesi ei ole himoa kummempaa. Häpeä ja kerro miehellesi totuus, se olisi reilua. Katso sitten liittosi ja tai suhteesi kestävyys.

Ihania miehiä voi elämän varrella tulla vastaan montakin ja monta sitä""oikeaa""..se on ikuinen oravanpyörä valitettavasti joten järki päähän ja miettimään uudestaan asioita!!

Kukasta kukkaan meneminen ei tuo kuin lisää arpia sydämeen ja menetyksiä taakseen.. onni on meissä itsessä sisällä, muut sitä eivät sulle rakenna. Jokaisessa suhteessa tulet törmäämään karikkoihin ja missään ei autuus ole taattu..