Rakennekynnet, kannattava hankinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liuskakynsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liuskakynsi

Vieras
Olen harkinnut niiden ottamista. Haaveillut vuosia siitä, että olisi aina siistit kädet ja kynnet... Nyt olisi työn puolesta mahdollisuus sellaiset hommata, kannattaako?

Kestääkö hyvin, pysyykö kauniina? Huoltoväli?

Kiitos :)

Kokeile mieluummin Shellac-lakkausta. Se on myös uv-valossa kovetettava lakkaus, jossa lyhyempi huoltoväli 2-3viikkoa, kun rakennekynsissä 4 viikkoa, mutta on paremman näköinen vaihtoehto. Rakennekynnet on jo vähän no-no..

[QUOTE="vieras";26005911]mulla oman kynnen geelaus, suosittelen :)[/QUOTE]

Tarkoittaa käytännössä mitä?
Täytyykö omiesn kynsien olla pitkät? Mulla ei kasva, kun napsuvat poikki :/

Olen harkinnut niiden ottamista. Haaveillut vuosia siitä, että olisi aina siistit kädet ja kynnet... Nyt olisi työn puolesta mahdollisuus sellaiset hommata, kannattaako?

Kestääkö hyvin, pysyykö kauniina? Huoltoväli?

Kiitos :)

Mulla oli, ja tuskin otan toista kertaa. Jo parin viikon laiton jälkeen meni kynnet tosi rumaksi, ja huoltamassa sai käydä 3 viikon välein. Vaikka käytin ostamaani hoitovoidetta niin aina huollon jälkeen - 2 viikkoa - ja kynnet näyttivät tosi rumilta. Huolto maksoi enemmän kuin laitto. Kauniithan rakennekynnet on, sitä en kiellä, mutta rahaa palaa aivan kamalasti. Niin, ja mulla oli ranskalainen manikyyri kynsissä.

"Paras" hetki oli poiston jälkeen, kun huomasin omien kynsien menneen perunapelloksi, ja kesti tosi kauan ennenkuin palautuivat normaalin näköiseksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tarkoittaa käytännössä mitä?
Täytyykö omiesn kynsien olla pitkät? Mulla ei kasva, kun napsuvat poikki :/

Ei tarvi, ne kasvaa kyllä pikkuhiljaa pitemmiksi sitten. :) oman kynnen päälle vaan laitetaan geeliä (tai akryylia), joka kovetetaan uv-valossa. Voi tehdä ranskaisittain, tai millä ikinä värillä ja glitterillä haluaakaan. Huoltoväli 3-5, viikkoo, riippuu vähän kuinka nopeasti sun oma kynsi kasvaa ja kuinka paljon käytät kynsiä (siis kuluu esim. töissä).

Mä en ymmärrä mitä eroa on rakennekynsillä, geelikynsillä jne :ashamed:
Taidan huomenna soittaa tonne kynsistudioon ja vähän kysellä. Rakkekynnet lähtis satasella, siihen huollot päälle...

Mä en ymmärrä mitä eroa on rakennekynsillä, geelikynsillä jne :ashamed:
Taidan huomenna soittaa tonne kynsistudioon ja vähän kysellä. Rakkekynnet lähtis satasella, siihen huollot päälle...

Rakennekynsiin laitetaan tipit, eli niitä omia kynsiä pidennetään keinotekoisesti sellaisilla muovinpaloilla vai mitä lie. saa kaiken eri mallisia ja värisiä. Näitä on sekä geeli ja akryylitekoisia ainakin.

Geelattuihin/ vahvennettuihin kynsiin ei tule tippejä, eli niitä ei pidennetä. Voidaan tehdä myös akryylilla, ainakin. Omista kynsistä tulee vaan vahvemmat, ja niihin saa samalla kestävän lakkauksen jos haluaa.

Huoltovälihän riippuu pitkälti oman kynnen kasvuvauhdista, mun pitää huollattaa 3 viikon välein, kun jollain kestää jopa 8 viikkoa. Myös aineilla ja tekniikalla on merkityksensä. Mä teen kynteni itse, koska kyllästyin maksamaan 70€/3vko. Samalla rahalla sain koko aloituspakkauksen. Geeleillä siis teen.

[QUOTE="vieras";26006120]Rakennekynsiin laitetaan tipit, eli niitä omia kynsiä pidennetään keinotekoisesti sellaisilla muovinpaloilla vai mitä lie. saa kaiken eri mallisia ja värisiä. Näitä on sekä geeli ja akryylitekoisia ainakin.

Geelattuihin/ vahvennettuihin kynsiin ei tule tippejä, eli niitä ei pidennetä. Voidaan tehdä myös akryylilla, ainakin. Omista kynsistä tulee vaan vahvemmat, ja niihin saa samalla kestävän lakkauksen jos haluaa.[/QUOTE]

c031.gif

Kiitti.

Kyllä mä näihin hieman pituutta haluaisin. En mitään torakynsiä, mut vähän pidemmät.

Minulla geelikynnet nyt 3kk ollut ja tykkään kovasti. Huollettu kokonaan 3kertaa-joka kerta vai
hdettu tyyli. On kestävät eikä kerää todellakaan enempää likaa kun omat- mulle nämä rakennettu oman päälle. Omani saattoi kasvaa mutta katkesi aina. Jos tekijä on ammattitaitoinen jälki on moitteeton.

Ja kynnen pituuden voi valita geelimenetelmässäkin-ne rakennnetaan ilman tippejä muoteilla oman kynnen päälle. Tippejä olen kokeillut eikä vakuuttanut,nämä on ihan eri luokkaa. Tekijäni tehnyt näitä 16 vuotta ja aina uudelle asiakkaalle kokeilee niin montaa geeliä kunnes paras löytyy

[QUOTE="vieras";26006120]Rakennekynsiin laitetaan tipit, eli niitä omia kynsiä pidennetään keinotekoisesti sellaisilla muovinpaloilla vai mitä lie. saa kaiken eri mallisia ja värisiä. Näitä on sekä geeli ja akryylitekoisia ainakin.

Geelattuihin/ vahvennettuihin kynsiin ei tule tippejä, eli niitä ei pidennetä. Voidaan tehdä myös akryylilla, ainakin. Omista kynsistä tulee vaan vahvemmat, ja niihin saa samalla kestävän lakkauksen jos haluaa.[/QUOTE]

Rakennekynsiin ei kyllä välttämättä laiteta tippejä. Ei tipit tee kynsistä rakennekynsiä. Miksi vastata, jos ei tiedä aiheesta?

Rakennekynsiin ei kyllä välttämättä laiteta tippejä. Ei tipit tee kynsistä rakennekynsiä. Miksi vastata, jos ei tiedä aiheesta?

No sanoin vaan sen mitä tiedän. Siksi laitoin mm. sanan "ainakin" joukkoon. Miksi ihmeessä siinä ilveillä, voit itse täydentää tietoja. Noi tipit kumminkin lienee yleisin keino, kun mennään rakennekynsiä laitattamaan.

[QUOTE="vieras";26007035]No sanoin vaan sen mitä tiedän. Siksi laitoin mm. sanan "ainakin" joukkoon. Miksi ihmeessä siinä ilveillä, voit itse täydentää tietoja. Noi tipit kumminkin lienee yleisin keino, kun mennään rakennekynsiä laitattamaan.[/QUOTE]

Mutta jos ei oikeasti tiedä aiheesta, niin vääräntiedon antaminen vain hämää kysyjää. On eri asia antaa puutteellista tietoa kuin ihan väärää tietoa.

"Rakennekynsiin laitetaan tipit"

No, mulla on ollut rakennekynnet jo monta vuotta, eikä koskaan mitään tippejä.

"Geelattuihin/ vahvennettuihin kynsiin ei tule tippejä, eli niitä ei pidennetä."
Kyllä niihin voi tulla tippejä.

On niin kallista puuhaa, että päädyin hankkimaan uunin, geelit tipit yms. ja teen kynnet itse. Nyt saan aina silloin kynnet kun haluan :)

En pidä kynsiä 24/7 vaan etenen vähän fiiliksen mukaan. Juuri nyt mulla ei ole rakennekynsiä, mutta enköhän mä pääsiäisenä taas moiset tee :)

Mutta jos ei oikeasti tiedä aiheesta, niin vääräntiedon antaminen vain hämää kysyjää. On eri asia antaa puutteellista tietoa kuin ihan väärää tietoa.

"Rakennekynsiin laitetaan tipit"

No, mulla on ollut rakennekynnet jo monta vuotta, eikä koskaan mitään tippejä.

"Geelattuihin/ vahvennettuihin kynsiin ei tule tippejä, eli niitä ei pidennetä."
Kyllä niihin voi tulla tippejä.

Älä viitsi. Ap varmaan sai kumminkin käsityksen että kynsiä voi tehdä niin että niihin laitetaan tipit, tai sitten ei. Voi siis laittaa vaan oman kynnen päälle esim. geelauksen ilman tippejä. Ja joku jo selvensikin että ilmeisesti myös pelkällä geelillä voi tehdä jonkinlaisia pidennyksiä omiin kynsiin, ilman erillistä tippiosaa. Ja sitten on vielä muitakin tapoja laitattaa kynsiään, niitähän tulee markkinoille jatkuvalla syötöllä-

Mulla on geelikynnet ja ihanat on. Kauniit ja huolitellut.
Omat kynnet on pehmeät, liuskoittuvat ja lohkeilevat - niitä en saa ikinä pitkiksi ja kauniiksi.
Ihan eri lailla naisellinen olo kun on nämä kynnet :)

On niin kallista puuhaa, että päädyin hankkimaan uunin, geelit tipit yms. ja teen kynnet itse. Nyt saan aina silloin kynnet kun haluan :)

En pidä kynsiä 24/7 vaan etenen vähän fiiliksen mukaan. Juuri nyt mulla ei ole rakennekynsiä, mutta enköhän mä pääsiäisenä taas moiset tee :)

Mä en kyllä tajua, miksi valitetaan olevan kallista puuhaa? Monesti on tarjouksia 40e eka laitto. Minkä ammattikunnan edustaja nykyisin tekee hommia 20e/h? Ei edes varmaan siivoojakaan. En ole itse alalla, joten en nyt sen takia valita. Teen itse kans kynteni kotona.

Yhteistyössä