rakkaan puolison möläytykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuorikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mittasuhteet:
Ihan kiva että sinulla on niin, ettet koe loukkavaksi muuta kuin totuudenmukaisen nimittelyn. Itseäni tuo asennoituminen kummastuttaa.

Kyllä varmaan useimmat naiset kokevat loukkaavaksi esim. sen että heitä huoritellaan, vaikka eivät olisikaan huoria. Siinä loukkaa jo se, että joku kehtaa olla niin törkeästi käyttäytyvä.

Törkeä ja loukkava käytös loukkaa.

No minä ajattelen, että haukkuva osapuoli on loukkaantunut ja siksi haukkuu kun olen tehnyt häntä kohtaan jotain väärin tahallaan tai tahattomasti.
Toisaalta jos joku aivan tuntematon tyyppi jossain haukkuu huoraksi ja tiedän etten sitä ole, joten lähinnä säälittää.

Ei ole tainnu kukaan möläytel viime aikoina.. :D

On kyllä möläytelty joo, mies etenkin. Tuntuu ettei sillä ole mitään käytöstapoja ja jos puutun johonkin mitä hän on sanonut, hän suuttuu ja pahimmillaan alka uhkailla erolla. Esimerkkeinä: on tokaissut yhtäkkiä että olen ihan keltainen kuulemma. Muuten olen kuulemma täydellinen mutta ainoana miinuksena ruma napa. " kauhee finni sulla on tossa", "sinä näytät ottavan tuon mummouden ihan tosissasi" ( tein pannukakkua omassa kodissani, vauva on 2 viikkoa vanha vasta, 1. lapsenlapseni eikä hän ollut meillä ) , "et kai sinä nyt pakastevihanneksia keittoon käytä kesällä? " ei kukaan ole ollut koskaan niin hankala kuin sinä ( viittaa eksiin), "kyllä ne entiset on saaneet ilman että täytyy alkaa mitään niille tekemään" ja monet muut mitä nyt en saa mieleeni. Kyllä pistää vihaksi kun toinen käyttäytyy idioottimaisesti ja vielä yrittää vierittää mun syyksi , olen kuulemma herkkänahkainen ym soopaa! :O

Viimeksi muokattu: