Rakkaudentunnustuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksin aikana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seksin aikana

Vieras
Mulla on usein seksissä pakhduttava tunne sanoa miesystävälleni, että rakastan häntä. Sanoin eilenkin. Mies tilasi taksin kotiinsa ja sitä odotellessamme sanoin vieä, että rakastuin häneen heti silloin, kun tapasimme (vuoden alussa). Olisin sepustanut varmaan lisää, mutta taksi tuli.

Mies soitti tänään ja sanoi, mitä olitkaan sanomassa, kun taksi tuli. Vastasin, että jotain hempeilyä, mutta sitä taisi tulla jo muutenkin tarpeeksi. En siis sanonut hänelle mitä mulla on aina kiusaus sanoa. Olenko tyhmä? Jotenkin tuntuu, että annan vallan hänelle jos sanon, että rakastan häntä, mutta joskus se vain karkaa suusta.

Et ole tyhmä, vaan spontaani ja rakastunut. Jos on kyse ensimmäisestä kerrasta, kun rakkaus tunnustetaan, niin ei ehkä kannattaisi tehdä sitä seksin aikana. Varsinkaan jos on pelko, ettei mies vastaa samalla tavalla. Odota jotain muuta hellää ja läheistä hetkeä ja varmista että mieskin on henkisesti läsnä. Silloin hän ei voi olla kuulematta sanojasi ja jos on fiksu, niin vastaa samalla mitalla.

Jos olette jo sen toisillenne sanoneet, niin mikä olikaan ongelma? Sekö, että pelkäät miehen saavan sinusta vallan, jos tunnustat liian usein. Enpä usko, mutta sanat saattavat kyllä vesittyä, jos niitä alvariinsa latelee. Voithan sanoa sen sijaan olevasi hullaantunut tai vaikkapa, että rakastat hänen mahtavaa kaluaan jne.

Olen onnekas, kun miesystäväni kertoo rakastavansa minua aina kun tapaamme. Myös rakastellessa hän saattaa sen sanoa ja tuntuu hyvältä. Kerron myös hänelle tunteeni usein. Hokea ei kuitenkaan pidä tai käy kuten Dave Lindhomin laulussa: Joo, joo, joo joo, joo ,joo joo mä rakastan sua... Eli sit se on pelkkiä sanoja.

Sinä olet oikea onnentyttö, kun miehesi hellii sinua noilla sanoilla. Minun mieheni ei vielä 3 vuoden jälkeenkään ole kyennyt kertomaan tunteistaan, vaikka itse olen hänelle kertonut rakastavani. Olen lähes umpikujassa, sillä seksi ja muu elämä sujuvat hienosti ja mies on hellä sekä tykkää läheisyydestä. Vain sanat puuttuvat. Täytyykö niitä aina edes olla?

Tuuli,
jos miehesi ei saa sanoiksi tunteitaan, opettele ""kuuntelemaan"" hänen tekojaan. Seksi sujuu, hän siis haluaa sinua. Ok. Miehesi on hellä; kenelle muulle hän olisi hellä kuin sille jota rakastaa. Tykkää läheisyydestäsi! Ole iloinen, hän pitää läheisyydestä sinun kanssasi.

Itse olen joutunut myös kuuntelemaan ""tekojen kieltä"", kun mieheni ei ole osannut pukea tunteitaan sanoiksi. Mutta, yllätys, yllätys, lähes 30 vuoden yhteiselon jälkeen saatan saada häneltä helliä tekstiviestejä. Niitä en poista ikinä.

Ei sanoja aina tarvita. Teotkin puhuvat. Kun kuuntelet ja ymmärrät niitä, sanatkin voivat tulla vuosien jälkeen iloksesi.

Kuumimmat

Yhteistyössä