Kivan ketjun onkin joku löytänyt.
Nyt taas käs syrämmen päälle, -saako yhden miehen voimalla hyökätä ja nimitellä? Jos, niin mikäpä se suo sinulle tämän oikeuden ja jopa avata ketjuja vartavasten tähän tarkoitukseen? Kuinka voit olla noin sokea omille teoillesi?
Olet kyllä mestari osoittamaan syyttävällä sormella muita, vaikka lähes poikkeuksetta aloitat itse pään aukomisen. Tuo marttyyriasenne, jolla keräät säälipinnoja -tai yrität kerätä, ei osu minuun, eikä moneen muuhunkaan naiseen joka pienellä rahalla, isolla työllä ja kaikkensa muutenkin tehden hoitaa lapset ja kotinsa siitä sen kummemmin meteliä nostamatta. Usko jo, se ei ole mikään äiti Teresa -palkinnon arvoinen juttu, että mies hoitaa OMIA lapsia. Usein vielä suuremmilla tuloilla kuin nainen vastaavassa asemassa. Olisit onnellinen, että saat olla lastesi kanssa, moni mies ei saa, lopettaisit turhan vinkumisen.
Luulitko ihan oikeasti, että voit nikkiä vaihdellen tulla herjaamaan esim minua ja minä en siihen reagoi? Väärä luulo. Tässähän jonnin aikaa jo menikin, ennen kuin keksit alkaa suun soiton vaikka mistä ja löysit olemattomia asioita rivien välistä. Hetken sitä katselin, mutta sait sitä mitä tilasit. Sinä olet alun alkaen ottanut kaikki vahvat naiset syntipukeiksi vaimosi tekoihin ja ylipäätänsä surkeaan(ko) kohtaloon.
"Sitä vain en tule koskaan hyväksymään asiapalstalla, että lähdetään useamman kirjoittajan voimin mollaamaan jotakin palstalaista."
Näet taas kerran sitä mitä haluat. Hassua, että olet joka paikassa mukana, missä tapahtuu ja näet piruja sielläkin, missä niitä ei ole. Etkö ymmärrä, että vastakkainen mielipide ei ole toisen solvaamista? Etkö ole osanut lukea, kuinka usein joku muu aloittaa alatyylisen kirjoittelun eriävän mielipiteen omaavan ihmisen kanssa -varsinkin jos tämä käyttää vakinikkiä. Olitko muuten kertaakaan puolustamassa muita kun esim. "myrkkysumakki" kävi suoraan päätä jonkun kimppuun, jos tämän mielipide vähänkin erosi hänen omastaan? Etpä, sillä tämä nikki ei ollut sinulle punainen vaate, niin kuin esim. minä. Pitkään jaksoitkin antaa minun kirjoitella kommenttejani ihan rauhassa, ennen kuin hokasit että "tulihan" se siellä kirjoittelee.
Et ole mitenkään kommentoinut sitä asiaa, että SINUN tekstejäsi on moderoitu useammin kuin esim. minun. Mistäpä luulet sen johtuvan? Tuskin ainakaan asiallisesta kommentoinnista.
Uskopa huviksesi, että minulla on aika paljon tietoa eri asioista, joten monet sinulle oudoiksi tai provoksi luulemasi asiat ovat tutkittuja tai omassa lähipiirissä koettuja asioita. Sinun kommentointisi perustuu usein mutuun tai pelkästään sinun omaan kokemukseen, eikä se ole tarpeeksi kattava otos yleisen arvion tekemiseen.
Olisin sinun laillasi voinut avata ihan oman ketjun pelkästään sinun haukkumistasi varten, mutta en koe siihen mitään tarvetta. Poistuiko muuten se sinun ketjusi, miksi? Eikö se ollut tarpeeksi asiallinen tänne asiapitoiselle palstalle?
Lopuksi vielä. Mikä hiton tarve sinulla on yrittää koulia naisia haluamasi kaltaisiksi? Etkö ymmärrä, että ihmiset ovat omanlaisiaan ja se mikä sopii sinulle, ei sovi monelle muulle? Et sinäkään minun unelmamieheni ole -tooosi kaukana siitä, mutta en jaksaisi sinua ryhtyä koulimaan sen kummemmin.