rasittavaaaaa.... äidistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lohikäärme

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
2 695
0
36
Kotka, Finland
mun äiti on rasittava tapaus ku se aina kyselee ja tenttaa mun suunnitelmia ja mikä parasta tekee itse mulle suunnitelmia!

koskas pidät kesäloman? mitä teet sillon? meetkö jonnekin matkoille? kai sä nyt ainaki mökille ja tuu ihmeessä täälläkin käymään... mitä missä millon.... ja kesäloma kun on ohi niin sitten alkaa *onko pojat sulla jouluna mitä teet/teette sillon??....*

no nyt kuitenki mä sitte soitin ja sanoin et voisin mennä käymään vanhemmillani (asuu 200 kilsan päässä) ja enemmän mun porukat on käyny mun ja poikien luona ku mä siellä... no äiti tietysti ilahtui ja 2 sekuntia ku olin soittanu niin soitti takasi ja oli vaan aatellu et mä lähen sitä sitte viemään naapurikaupunkiin... okei ei se oo mulle mikään ongelma mut mua ärsyttää toi et se on suunnitellu mule jo minuuttiaikataulun siks muutamaks päiväks mitä siel oon....

juu ei tää mikään maailman suurin ongelma oo yms. mut hieman rasittavaa....

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
tiedätkö mä olisin maailman onnellisin ihminen, jos mun äiti tenttais multa asioita :ashamed: mut eipä tenttaa enää, kun sillä alz. eikä edes tunne mua :'(

Toi on varmasti surullista (mun mummolla sama..) mutta silti alkkisäiti joka vaatii avainta, rahaa jne. ei ole kovin kiva :whistle:

Yhteistyössä