raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hanna

Jäsen
21.05.2004
766
0
16
hei!
Yritämme mieheni kanssa vauvaa ja vasta yhdet kuukautiset takana pillereiden lopettamisen jälkeen. Haluaisin kuulla teiltä, joilla on jo lapsi, kuinka kauan teillä kesti ennen kuin tulitte raskaaksi pillereiden lopettamisen jälkeen? Toivottavasti jaksatte vastata, sillä haluaisin tietää muiden kokemuksia!!

pillerit lopetin lokakuussa -02.Raskaaksi tulin maaliskuussa -03 ensimmäisenä yrityskuukautena! :heart: (tuon välin käytössä kondomi) Nyt yritämme toista lasta, pettymyskuukausia takana kolme :'( Kyllä se siitä, toisilla vaan kestää pidempään kuin toisilla! Tsemppiä! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 22:16 hanna kirjoitti:
hei!
Yritämme mieheni kanssa vauvaa ja vasta yhdet kuukautiset takana pillereiden lopettamisen jälkeen. Haluaisin kuulla teiltä, joilla on jo lapsi, kuinka kauan teillä kesti ennen kuin tulitte raskaaksi pillereiden lopettamisen jälkeen? Toivottavasti jaksatte vastata, sillä haluaisin tietää muiden kokemuksia!!

kahdet kuukautiset tuli pillereiden jättämisen jälkeen ja sitten tulin raskaaksi!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 22:51 hanna kirjoitti:
kiitti vastauksista!
toivottavasti meillä nyt tärppäis!

kyllä se siitä, malttia! Mä olin tosi hermostuttava (mies sanoi jälkeenpäin) Kun olin jotenkin vakuuttunut, että en saa lapsia (olin mieleni sopukoissa tälläiseen tulokseen tullut) Nyt tuolla tuhisee ihana, rakas poikamme! :heart: älä hermostu... =)

Yhteistyössä