Raskaana. Jätänkö kertomatta miehelle ja teen abortin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Åsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Å

"Åsa"

Vieras
Naimisissa olemme olleet jo 8 vuotta. Olen henkisesti kunnossa, joten asia ei ole ongelma minulle. Olemme uraohjuksia ja teemme paljon töitä. Yritimme lasta seurusteluaikana monta vuotta mutta kaikki kaatui siihen kun kärsin nuorempana pahan syömishäiriön. Tiedän, että miehellä on oikeus tietää mutta en halua elämänmuutosta.

Oot aika typerä ja ajattelematon jos et kerro. Se yks lapsi ei uraa pilaa kummaltakaan. Itsellä 3 syntyy pian ja ahkerasti opiskellaan lisää . Vanhana mummuna sit istut ja mietit ja kadut kiikkustuolissa että voi ku se lapsi nyt olis mukava. Uskoppa vaan niin ne lapset on kaikista tärkeintä monelle. Kannattaa harkita tarkkaan;)

Miten sulle voi tulla edes mieleen olla kertomatta?
Pyöriikö teidän liitto enää vaan molempien urien ympärillä vai onko teillä vielä joku parisuhdekin?

Miehellä on oikeus tietää, niinkuin tiedät ja jos mies(kin) on aiemmin lasta toivonut niin aika raakaa olisi antaa toisen elää siinä uskossa ettei niitä saisikaan. Aika moni kuitenkin on valmis laittamaan sen uran taka-alalla vauvan tullessa, varsinkin jos se ura on rakennettu täyttämään sitä lapsen kaipuusta johtuvaa tyhjiötä.

• Tykkää
Reactions: Jaziemily
Mikä ääliö.."Teen abortin kun ei käytetty ehkäisyä,vaikkei edes lasta halutakaan". Lapsi pilaa URAN! Työnnä sanonko-minne se uras,kyllä lapsi on Luojan lahja,ei sitä abortoida jonkun saamarin työpaikan takia. ÄÄÄÄH,mistä jumankauta näitä sikiää?! Muka-henkisesti-kunnossa -ihmisiä..
Ja kerro sille ukolles,herrajumala!

kerro miehelles mitä haluat, mutta lapsen isälle kyllä kertoisin pienestä. (ei niin asiallinen vastaus, mutta ei ole mun mielestä edes asiallista miettiäkään tollasta...??! )
sovitteko jossain vaiheessa ettette lasta haluakaan? vai jäikö se vaan...
tarttis ehkä ottaa sitä vastuuta omista tekemisistä tuon ehkäisyn suhteen..
ja mikä ura voi olla sellanen että menee pilalle lapsen takia...? jos olet joku vuokratyöntekijä, niin sit ehkä on mahdollista, ettet pääse palaamaan samaan työhösi.

Ura ei todellakaan mene pilalle lapsista. Itsellä kaksi pientä lasta, hyvä ura ja palkka, arvostettu työpaikka.. Nämä asiat ei todellakaan sulje toisiaan pois Suomessa.

Yhteistyössä