Raskaana oleminen on maailman tylsintä aikaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta raskaus on tylsää ja kamalaa aikaa. Siltikin, vaikka tätäkin lasta tehtiin useita kuukausia ja monen monta negatiivista testiä kerkesi sinä aikana tekemään.

Mä en tykkää olla raskaana. Se on tylsää aikaa ja aika tuntuu pitkältä. KAksi ensimmäistä raskautta olen anuttinut, mutta kaksi viimeistä on olleet kamalia. Liekö syynä sitten, että molemmissa pojat olleet masussa (ja toinen pojista on masussa vieläkin).

Itse tykkään käydä baarissa, laulaa karaokea ja tanssia. Ja olen käynytkin. Bilettäminen selvinpäin ei todellakaan ole mikään ongelma. Mutta kun ei jaksa. Joka paikkaa kolottaa, muutaman tunnin päästä tuntuu, että viettää ilta marssilaisten kanssa. Ei tule puhuttua enää samaa kieltä muun seurueen kanssa.

Pelkkä kirpputorilla käynti saattaa saada niin helvetilliset kivut aikaseksi, että sitä makoillaan sitten sängyssä loppupäivä. Seksiä ei tee mieli ja osa jutuista saa ihan laatan lentämään (raskausoire näemmä tämäkin) eikä se seksi oikein tunnukkaan missään ja jos tuntuu, niin kesken joutuu lopettamaan kun tulee niin kipeitä supistuksia sitten. Ja mun tekee MIELI seksiä kuitenkin!

Vauva on erittäin toivottu ja haluttu ja vitosestakin haaveilen, mutta inhoans ilti raskaana olemista. Ihan niinkuin inhoan pinaattikeittoa, mutta olen valmis sitä syömään, jos muuta ruokaa ei ole ja olen onnellinen, että mahani täyteen saan, mutten siltikään tykkäisi pinaattikeitosta vaan inhoaisin sitä ihan yhtä paljon.

Että ei sitä raskaanaoloa tarvitse rakastaa, lasta kylläkin :) ja osalla sekään ei heti luonnistu vaan ajan kanssa.

Mä painun nyt petiin lasikottelemaan aj elättelen toivoa, että ehkä tää on se päivä, kun pikku jäppinen päättää syntyä ja saan sen rinnalle ja pääsen imettämään sekä hellimään toista :)

Edelliselle, tää ei ole provo, ja miksi olis? Ei kaikki nauti samoista asioista, mä en tykkää olla raskaana, ja sä et välttämättä taas tykkää jostain mistä mä tykkään.

Kauheeta syyllistämistä ja kettuiluakin osalta, jos joku ei satu rakastamaan raskausaikaa palavasti, jonkun mielestä se on jopa syy olla tekemättä lapsia... Huoh.

Minä olen se jolle raskaus on syy olla tekemättä lisää lapsia. Kaksi ihanaa lasta olen saanut, raskauksista en ole nauttinut pätkääkää, melkeinpä voisin sanoa että raskaana olo on ollut täyttä kärsimystä. Raskaana olo ei todellakaan ole minua varten, en ymmärrä miten joku voisi siitä nauttia, koska itse olen voinut niin huonosti.
Toisaalta lohduttauduin sillä että koska raskaana oleminen oli niin kamalaa, vauvan kanssa on sitten helppoa :) nuorempi tänään 3vko joten hänen osalta en ehkä vielä voi sanoa mitään, mutta esikoisen kanssa ainakin oli paljon helpompaa kuin raskaana olo!

onhan se vähän pitkäveteistä kun oottaa sitä h-hetkeä kuumeisesti :D mutta kyllä mun mielestä raskaana ollessakin voi tehdä kaikenlaista kivaa jos ei ole ihan vuodepotilaana. ja mä kävin loppuraskaudessa istumassa kavereiden kanssa baarissa, en saanu mitenkään paheksuvia katseita osakseni koska join limpparia ja vettä siellä. nythän on kesä, kai sitä nyt pakostakin jotain kivaa keksii!

En minäkään pitänyt raskausajasta. Mun mielestä se voisi hyvin kestää vain kuukauden :D Onneksi sentään tuon kuopukseni sain aikana, jolloin raskaana olevaa ei kaikki ulkopuoliset arvostelleet. Exää kyllä joskus vähän nolotti, kun joutui baaritiskiltä hakemaan mulle lasillisen kirsikoita, joiden seassa on vähän kokista :D

Yhteistyössä