Raskaana olevat. Maistuuko teille ruoka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinäÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MinäÄiti

Vieras
Minulla on rv29 ja tuntuu että mä en saata syödä yhtään mitään päivällä. Kivennäisvettä vaan kittaan.
Aamulla kauhee nälkä ja illalla mutta päivällä en vaan saa alas mitään.

Mulla ollu pari päivää ihan sama juttu, illalla huomaa ettei ole aamun jälkeen syönyt mitään. Nälkä ei vaan ole, vettä menee senkin edestä. Varmaan tekee nää kuumat ilmat.
Viikkoja nyt 31+0

Jep! Rv 39 menossa ja närästys loppui kk sitten kun maha valahti alas ja siitä asti pystynyt syömään taas ihan järjettömiä määriä ja sen lisäksi juon varmaan 6l päivässä. Eikä tule oikeastaan sellaista täyden olon tunnetta ollenkaan.

Näillä helteillä mulle ei meinaa maistua oikein mikään. Tuoremehua, hedelmiä ja vihanneksia sentään saan alas... Illalla mullekin alkaa paremmin maistua kun lämpötila laskee. Rv 38+4

Mulla on rv34, eikä ruoka joka päivä maistu. Välillä on päiviä, jolloin ei ole ollenkaan nälkä, ja on pakko pakottaa ittensä syömään. Tällaisina päivinä syön paljon hedelmiä. Sitten on päiviä, jolloin on ihan kauhea nälkä ja vedän hirveet määrät lämmintäruokaa. Yleensä mulla alkaa olla nälkä vasta illemmalla, vaikka olisinkin syönyt päivän mittaan. Hedelmät menee kuitenkin aina, joten jos niitä on, niin ne on myös pian syöty. Ja sitruunan makuista kivennäisvettä menee myös.

Varmaan toi helle tekee sen, ettei mikään maistu. Grillatut kanapihvit ois ainoita jota söisin joka päivä, mut ei aina grillata viitti. Hedelmät menee, lähikaupasta saa IHANIA luumuja, samoin muita hedelmiä.... Tuoremehut ja jäätelö kohtuudella tekee kauppansa.

Yhteistyössä