Alkuperäinen kirjoittaja öhöö...:
kysymys? eikö voi olla kaunis, hiukset hohtaa yms jos niitä kiloja on tullut enemmän?? ei ilmeisesti, jos on tullut kiloja enemmän kuin 8 niin oot kamala hapsu tukkainen, lihava, naama norsunv*tulla yms... tälläisen kuvan mä ainakin nyt sain tiedän kirjoituksistanne...
Kauneus on katsojan silmissä, eikä ne kilot suoraan tee hapsu tukkaa yms. se oli vain esimerkki siitä mitä voi olla.
Omasta mielestäni en ole kauneimmillani jos minulla on ylimääräistä. Se on minun mielipiteeni. En myöskään ehkä pidä ylimääräisiä kiloja oman kauneusihanteeni yläpäässä, en tarkoita etteikö joku voisi näyttää ihan hyvältä, mutta itse olen tyytyväisempi kun olen hoikka ja hyvässä kunnossa ja kieltämättä pidän hoikkaa vartaloa kauniimpana kun lihavaa - se ei tarkoita että arvottaisin ihmisiä sen mukaan , minulla on ystävinä myös ylipainoisia, aivan upeita ja rakkaita minulle, mutta tiedän minkälaisia itsetunto-ongelmia ja minkälaisia asioita he painonsa vuoksi käyvät läpi ja usein tuntuu että voikun he voisivat olla itseensä yhtä tyytyväisiä kun minä niin elämästä voisi taas nauttia astetta enemmän. Tai ainakin olisi muutama ongelma vähemmän kun ei tarvitsisi painia tuollaisten asioiden kanssa... toki minullakin on päiviä kun katson peiliin ja siellä ei mikään ruusunnuppu katsele vastaan, mutta en käy näitä ajatuksia usein läpi. Olen myös nähnyt miten ihminen joka on ollut ylipainoinen - ei nyt mikään aivan järjetön, mutta kuitenkin, paininut aivan turhien asioiden kanssa ja hänen miehensä minun winkistä hankki hänelle Personal Trainerin ja herranisä missä kunnossa tämä nainen on ja mikä muutos; nainen on todella onnellinen, näyttää paremmalta, ja kyllä se norsun...tun naama on muuttunut säihkyväksi hymyksi ja kyllä, tukkakin näyttää paremmalta. Kokonaisuuteenhan se vaikuttaa.. Hän pudotti ilmeisesti viimeisimmän tiedon mukaan 13kg ja kyllä se on kohentanut hänen olemustaan ja mieltään. Paljon onnellisemman oloinen pakkaus ! Mutta tosiaan, meillä on kauneusihanteet kaikilla erilaisia, itse pidän esim. kun naisella on tummat hiukset, siniset silmät, hoikka ja treenattu vartalo - ei fitness mutta että näkee että on olkapäitä, pieni ja pyöreä kiinteä peppu ja hei, vieläpä rinnat - vaikka sitten silikonit, mutta että löytyy rintoja jne. Ei kai se tee minusta huono ihmistä että pidän tällaisista asioista ja itse tähtään tiettyihin asioihin? kun välillä tuntuu että on väärin pitää tietyntyyppisistä asioista, niin olet huono ihminen ja ei missään nimessä saa sanoa ettei pidä läskistä. En pidä. Inhoan läskiä. Inhoan hyllyviä takapuolia, selluliittia jne... nyt sanoin sen!!!! En halua sitä itselleni mistään hinnasta, ja olen valmis tekemään töitä sen eteen, vaikka joudunkin välillä elämään tiukempaa reittiä kun se helpompi ja laiskempi tie. Jos joku tykkää niistä asioista ja pystyy niiden kanssa elämään niin ettei ne koskaan häiritse, niin hyvähän se on . Pääse varmuudella helpommalla kun minä. Minä teen töitä itseni eteen kuitenkin hyvillä mielin ja nautin työni tuloksista. Ja taitaa nauttia moni muukin

ja ihanaa kun tulee kesä niin saa nähdä taas kauniita, treenattuja naisia, raskaana tai ei raskaana, vähän vähemmissä vaatteissa. Ja kyllä minun mielestäni ne minihameet ja napapaidat on parempi jättää kaappiin jos sieltä välistä pursuaa tavaraa enemmän kuin mitä sinne sisään mahtuu, ei näytä hyvältä ei. Tämä on minun mielipiteeni, ikävää jos jotain loukkaa, mutta en usko että sellaisia loukkaa millään muotoa joilla on asiat hyvin, eli ne makkarat on hyväksytty siihen omaan vartaloon ja voi olla tyytyväine itseensä, mutta jos tuntuu pistos jossakin, niin ehkä sittenkin toivoo olevansa hoikempi... Samoin voin sanoa, että minusta ei ole kauhean kaunista kun naisella on yliblondattu luonnoton tukka, se näyttää kauhealta, halvalta... mutta joku toinenhan voi viihtyä hyvinkin siinä ja inhoaa sitten minun ruskeaa tukkaani. Mutta jos ei viihdy niin eikös se kannata värjätä? Sama vartalolla, jos ei viihdy niin mars tekemään jotain. Juuri tuli se biggest looser tai mikä se oli jossa 2 pariskuntaa pudotti painoa häitä varten. Ja kyllä he olivat varmasti miljoona kertaa onnellisempia sen jälkeen...
Mutta kyllä minä haluan tsempata sellaisia, jotka ajattelevat kuten minä...
Niin.
Kaikki edelleen taaplaa tavallaan, ja mun puolesta jos joku viihtyy extrakiloissaan ja onnellinen niin sehän on oikein fine. Mutta usein vain näkee että olo epämiellyttävä, ja monella hyvinkin epävarma olo, kun peilistä näkyy turhia muhkuroita joille olisi voinut tehdä jotain. Mutta jos jotain ne eivät REHELLISESTI haittaa niin hyvä, kunhan on terve.
Meitä on vain monia, joille se kauneusihanne on se hoikka, treenattu, kiinteä - myös raskaana ollessaan ja joille sellainen olomuoto tuo paljon paremman ja tasapainoisemman olon, kuin ne ylimäääräiset kilot.