H
haluan tietää
Vieras
kuinka paljon tupakoit raskauden aikana? onko lapsellasi pysyviä vaurioita/vammoja tupakoinnista? entäs vaikuttiko tupakointi lapsen syntymäpainoon??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:10-20/vrk. Ei pysyviä tai pysymättömiä vaurioita (en ole koskaan kuullut, että kenelläkään olisi tullut) terveet lapset, ja paino 3600-3900g. 4 lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja haluan tietää:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:10-20/vrk. Ei pysyviä tai pysymättömiä vaurioita (en ole koskaan kuullut, että kenelläkään olisi tullut) terveet lapset, ja paino 3600-3900g. 4 lasta.
Onko ollu enempi korvatulehduksia tms? itse oon rv 15 ja tuntuu niin vaikealta lopettaa.. 1-5 savuketta menee päivässä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:10-20/vrk. Ei pysyviä tai pysymättömiä vaurioita (en ole koskaan kuullut, että kenelläkään olisi tullut) terveet lapset, ja paino 3600-3900g. 4 lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja sohvi:mä poltin 2-10 tupakkaa päivässä silloin tällöin..
vauva syntyi 2300 45cm,korvatulehduskierre yms,lasten erikoislääkäri sanoi vate:lla et alilämpöisyys ja hengitysvaikeudet johtuivat tupakanpoltosta kun se vaikeutti istukan ja napanuoran toimintaa...
Alkuperäinen kirjoittaja hjaa:Esikoisen sain 22v sitten. Oli 52cm pitkä ja painoi 4kg. Poltin normaalisti koko raskauden. Lapsi oli terve koko lapsuutensa, kolme korvatulehdusta ja pähkinäallergia. Ylioppilas loistavin arvosanoin ja itsellään jo kaksi lasta.
Toisen lapsen kohdalla en tupakoinut enää, olin lopettanut jo 5 vuotta ennen raskautumista. Nyt 7vuotias, korvakierteinen, astmaa sairastaa ja lukuisia allergioita. Syntyi kuitenkin laskettuna aikana, 3600g ja 50cm.
Eipä se tupakka aina haittaa tee...
Alkuperäinen kirjoittaja hoidoissa käynyt;30179845:Saa nähdä miten reippaalla kädellä olette alentaneet lastenne hedelmällisyyttä itsekkyydellänne, etenkin poikalasten. Lapsettomuus(hoidot) ei ole mikään kevyt juttu, mut onneksi saitte tupakoida, ettei teidän tarvinnut kärsiä vieroitusoireista paria viikkoa![]()