M
"mamamama"
Vieras
Minkälaista haittaa stressi voi raskausaikana aiheuttaa? Mulla on ollut tässä kaikenlaista stressiä ja tulee olemaankin. Eräs läheinen kuoli juuri niin on mieli maassa. Sen lisäksi on sitten tulossa pian oikeudenkäynti johon joudun mennä ja joka on varmasti minulle tosi stressaava ja ahdistava tilanne (ite siis oon joutunut rikoksen uhriksi). Sekin stressaa etten yhtään tiedä milloin tuo oikeudenkäynti on. Ja mieheni työpaikasta ei ole varmuutta, joten stressaan myös raha-asioista.
No joka tapauksessa, tuntuu että kaikki asiat aiheuttavat stressiä. Mitä tästä voi vauvalle aiheutua? Kyllä, stressaan siitäkin. Ja miten voin lievittää stressiä? Käyn juttelemassa kerran kuussa psykologin kanssa asioista, siis ihan yleensäkin purkamassa mieltä, ei mulla mitään mielenterveysongelmia siis ole.
Kertokaa te mulle siis mitä stressi voi saada aikaan raskaana ollessa ja miten lievitän sitä?
No joka tapauksessa, tuntuu että kaikki asiat aiheuttavat stressiä. Mitä tästä voi vauvalle aiheutua? Kyllä, stressaan siitäkin. Ja miten voin lievittää stressiä? Käyn juttelemassa kerran kuussa psykologin kanssa asioista, siis ihan yleensäkin purkamassa mieltä, ei mulla mitään mielenterveysongelmia siis ole.
Kertokaa te mulle siis mitä stressi voi saada aikaan raskaana ollessa ja miten lievitän sitä?