Raskaus oireet ja eka plussa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en tiennyt olevani raskaana, kunnes viikolla 9 aloin voimaan pahoin ja oksentelemaan. sitten teinkin plussan. pahoinvointi jatkui viikolle 14. mitään oireita en huomannut ennen tuota 9. raskausviikkoa

Mun raskausoireeni alkoi sillä, että koira käyttäytyi hemmetin kummallisesti. :D Se oli viikkoa ennen kuukautisten alkamista, viikkoa sen jälkeen kuin olisi pitänyt niiden alkaa, tuli plussa.
mulla sama... koira on molemmissa raskauksissa vaan istunu yötä päivää mun edessä ja vaan tuijottanu ihan hievahtamatta- siitä tiesin et olin raskaana. Ja pahoinvointikin alkoi ennen plussaamista.

Ensimmäinen raskausoire on ollut kuukautisten poisjääminen. Plussan sain ensimmäisellä kerralla, kun kuukautiset oli pari päivää myöhässä. Toisella kerralla sain plussan, kun kuukautiset oli 2 viikkoa myöhässä.

Ensimmäisessä raskaudessa oli pahoinvointi, joka alkoi suunniilleen viikolla 9-10 ja jatkui loppuun asti. Toisessa raskaudessa ei ollut mitään oireita (kuin mahan kasvaminen ja kuukautisten poisjäänti ).

1. raskaus - oireeton. Menkkoja ei vaan näkynyt eikä kuulunut, joten tein testin. Olin n. 8 viikolla raskaana silloin.

2. raskaus - oireeton viikolle 9-10 asti. Silloin alkoi tulla pientä kuvotusta lähinnä aamuisin, joka korjaantui kuitenkin aamiaisella.

3. raskaus - oireeton. Menkkojen puuttumisesta tein testin, rv 6-7.

4. raskaus - oireellinen ja pahasti! Oksentelin heti ensimmäisistä raskautuneista viikoista aina sinne viikolle 41. Voin pahoin koko raskauden, olin ihan hel*etin kärttyinen ja huonovointinen, minusta ei ollut mihinkään koko raskauden ajan, kun valittamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24710855:
mulla sama... koira on molemmissa raskauksissa vaan istunu yötä päivää mun edessä ja vaan tuijottanu ihan hievahtamatta- siitä tiesin et olin raskaana. Ja pahoinvointikin alkoi ennen plussaamista.

Juu. :D Ekassa raskaudessa mä vähän ihmettelin että mikä sille on tullut. Tokassa tiesin jo mistä on kyse. Se oli jotenkin karmivaa. :D

1. ekassa oksensin ilman pahaa oloa, siis täysin yllättäen. Silloin tajusin, että menkat on myöhässä ja samassa tajusin olevani raskaana. En tehny edes testiä.
2. Toisessa alkoi reilua viikkoa ennen menkkojen odotettua alkamispäivää järkyttävät mahakivut. Pulssi oli korkeaa ja hengästyin tosi helposti. Nenästä vuoti verta, mitä ei mulla tapahdu oikeastaan koskaan. Repäisy kipuja mahassa, lämmöt koholla. Plussa tuli testiin n. rv 3+4. Rv6 aloin oksentaa ja sitä jatku rv 22 asti 24/7
3. Nämä oireet n. viikkioa ennen plussaa: Pulssi oli korkeaa, hengästyin helposti, nenästä vuoti verta, mielialavaihteli, pahoinvointia, lämmöt oli koholla (+flunssan oireita). Plussaa näytti rv 3+5. Oksentaminen alkoi rv 6 ja jatkui epäsäännöllisesti rv 16 asti.
4. n. viikkoa ennen plussaa tuli yhtä äkkinen pahoinvointi kohtaus, kun olin juonu n. 1dl verran siideriä. Silloin raskaus kävi eka kerran mielessä. Sen jäkeen oli pahoinvointia ja mahassa tunne että menkat alkaa. Kun niitä ei sitten kuulunutkaan niin tajusin olevani raskaana. Lämmöt oli taas koholla js flunssaa oli.Plussa testin tein rv 4+2. Ei niin selvät oireet kuin kahdelta keskimmäiseltä ja tällä hetkellä ei ole pahoinvointiakaan myös repäisy kivut puuttuu, mitä sisi keskimmäisissä raskauksissa oli. Nyt rv 5+4 menossa. Saas nähä alkaako oksentaminen taas rv 6+0 niinkuin aina..

Yhteistyössä