Raskausoireet loppuivat yhtäkkiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elviiraiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elviiraiina

Jäsen
31.07.2006
63
0
6
hei!

Kerron lyhyesti koko tarinan: Menkat olivat nelisen päivää myöhässä, tein selkeän plussa testin. Oireina parin viikon ajan olivat väsymys, palelu (flunssa) sekä rintojen arkuus ja pingotus. Välillä oli etova olo ja mahaa nippaili, mutta ei erityisen kovasti. Tällä hetkellä on menossa rv 6 (alussa) ja ajattelin odotella ainakin viikolle 7 ennenkuin soitan neuvolaan. Eilen kaikki nuo oireet hävisivät; rinnat tuntuvat taas entisiltään, olo on harvinaisen pirteä, eikä edes vilutakaan. Minkäänlaista vuotoa ei ole tullut.

Onko syytä huoleen, onko tulossa keskenmeno, vai oliko siellä tuulimuna? Näkyisikö raskaustestissä jo nyt miinus, jos se on tulossa pois? Soitanko neuvolaan heti vai vasta ensi viikolla? Luin juuri jostain, että rv 6 ja 7 ovat vaikeimpia kehitysvaiheita, ja juuri silloin km:t tapahtuvat.

Tämä on eka raskaus, enkä oikein tiedä miten menetellä. Toivon, että joku vastaisi, mieli on tällä hetkellä hieman epätoivoinen.

no minulla raskausoireet katosi rv 7 ja rv8 tuli takas ja taas pois nyt on taas takasin,toisesta lapsestani katos kaikki yhtäkkiä rv 8 ja silloin soitin neuvolaan josta sanoivat että ei ne oireet ole suoranainen merkki siitä onko hyvin vai huonosti..tiedän kyllä kuinka kauheeta kun ajattelee koko ajan että varmaan menny kesken jne.niin tein itsekkin vaikka tämä jo neljäs vauveli..minulla yksi keskenmeno rv 6 ja siitä ei ollut mitään oireita,ei edes vatsan nippailua tms.nyt menossa rv 10+5ja kaikki toistaiseksi hyvin mulla =) niin kun todennäkösesti myös sulla :hug:

En halua pelotella ja toivon että sinulle ei käy kuten minulle kävi. Minulla alkoi ensioireena tihkua maitoa ja tein sen huomion perusteella plussatestin. Seuraavan kuukauden minulla oli lähes jatkuvasti paha olo ja turvotti koko ajan. Sitten oireet vähitellen hävisivät. Rv 10+6 alkoi pikkuhiljaa vuodella verta. Rv 11+1 kävin ultrassa ja siellä löytyi sikiö kokoa 8 viikkoa jonka sydän ei lyönyt. Minulla siis oireet olivat lakanneet siinä paikkeilla kun sikiö oli lakannut kasvamasta.

Toivon sinulle onnea matkaan ja ettet joudu kokemaan sitä mitä minä.

Yhteistyössä