Raskauspahoinvointi ja lapsen sukupuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsy vai poitsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytsy vai poitsu

Vieras
Kuulin väitteen, että jos voi raskausaikana kovin pahoin, olisi tyttö tulossa.
Jos taas ei, masussa on poika...
Huuhaata varmasti on, mutta miten on mennyt teillä nuo :)

En ole kummassakaan raskaudessa voinut pahoin. Esikoinen on tyttö. Tokaa odotellaan syntyväksi päivänä minä hyvänsä.

Täti sanoi voineensa vain yhdessä kolmesta raskaudestaan tosi pahoin ja se oli tyttöraskaus. Povannut mulle poikaa molemmilla kerroilla siksi. Enpä usko...

Esikoinen: etova olo 24/7 koko raskauden ajan ja lämmin ruoka ei uponnut juuri ollenkaan. Oksentelu helpotti (mutta ei loppunut) viikolla 20 jotain. Tuloksena poika

Kuopus: Etovaa oloa ja oksentelua viikolle 15 asti. lämmin ruoka tökki välillä, mutta pääasiassa maistui suht hyvin ekan kolmanneksen jälkeen. Tuloksena toinen poika

Ekasta viikolle 16 kunnon pahoinvointia: tyttö
Tokasta lievempää viikkoon 13: poika
Tässä raskaudessa oli taas jonnekin viikolle 17 kunnon pahoinvointia: tyttö tulossa

Näköjään pitää kohdallani paikkansa...

2 ensimmäistä raskautta oksentanut 24h vuorokaudessa 20 raskausviikolle asti => pojat tuli. Kolmannessa raskaudessa oksentelin 20 raskausviikolle mutta huomattavasti lievemmin kun nuo kaksi aikaisempaa => tyttö tuli.

Tutkimusten mukaan kaikki muut merkit on aika lailla huuhaata, mutta jos raskausaikana voi huonommin, on livästi suurempi todennäköisyys, että tyttö olisi tulossa.

Mulla oli ekassa ja kolmannessa raskaudessa 24/7 3kk pahoinvointia,jouduin tiputukseen jopa ja kumpikin oli tyttöjä.

Toinen oli tyttö myös ja ei ollu pahoinvointia lainkaan.
Neljäs ja viides oli poikia ja ei ollu pahoinvointia niissäkään lainkaan.

Yhteistyössä