V
vieras
Vieras
kun sain pari kohtuullisen mielenkiintoista tulosta raskaustesteissä.
ensimmäisellä kerralla sain testiin kaksi viivaa mutta toinen oli ihan ohut ja ei yhtä tumma kuin se mikä aina tulee. toisella kerralla sain samanlaisen mutta sillä erolla, että testissä tuo viiva ensin näkyi pari minuuttia, hävisi joksikin aikaa ja tuli takaisin.
kuulemma tuo eka on ollut positiivinen. silloin on ollut hormonia niin paljon, että testi on tunnistanut sen mutta niin vähän ettei se ole oikein osannut reagoida siihen kunnolla. toisesta meinasi ensin samaa ja alkoi sitten miettiin sitä viivan katoamista ja totesi ettei osaa veikata mitä tarkoitti. kehotti tekemään varulta uuden testin vaikka positiiviseksi olisi ajatellutkin.
terkkarista kun kysyin niin tereydenhoitaja, vai sairaanhoitaja (kumpia siellä on?) sanoi, että kun testit kerran on reagoinut ja viiva on tullut niin ne on positiivisia ja raskaana ollaan.
mielenkiintoista.
ensimmäisellä kerralla sain testiin kaksi viivaa mutta toinen oli ihan ohut ja ei yhtä tumma kuin se mikä aina tulee. toisella kerralla sain samanlaisen mutta sillä erolla, että testissä tuo viiva ensin näkyi pari minuuttia, hävisi joksikin aikaa ja tuli takaisin.
kuulemma tuo eka on ollut positiivinen. silloin on ollut hormonia niin paljon, että testi on tunnistanut sen mutta niin vähän ettei se ole oikein osannut reagoida siihen kunnolla. toisesta meinasi ensin samaa ja alkoi sitten miettiin sitä viivan katoamista ja totesi ettei osaa veikata mitä tarkoitti. kehotti tekemään varulta uuden testin vaikka positiiviseksi olisi ajatellutkin.
terkkarista kun kysyin niin tereydenhoitaja, vai sairaanhoitaja (kumpia siellä on?) sanoi, että kun testit kerran on reagoinut ja viiva on tullut niin ne on positiivisia ja raskaana ollaan.
mielenkiintoista.