Y
ymmärrystä työaikoihin
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja salla:no en mä tiedä voiko tosta kolmannesta kerrasta kauheesti valittaa, jos paikka on jo menny kiinni mutta myyjä hyvää hyvyyttään tekee patongin niistä aineita mitä on valmiina...
Näin mäkin ajattelisin, ovessa on varmaan kuitenkin aukioloajat.
Siis pitääkö aukioloajat tarkistaa, vaikka ovi on auki, mainokset ulkona ja ihmisiä sisällä syömässä? Enpäs hoksannut.
tottakai pitää katsoa. jos paikka on sulkeutumassa niin et voi vaatia että laittavat uunit ym. päälle sinun takiasi. myyjä olisi voinut myös sanoa sinulle että sori en tee enään yhtäkään patonkia kun paikka sulkeutui 10min sitten, ajattele jos itse olisit töissä siellä ja asiakkaita alkaa lappamaan sulkemisajan jälkeen, jos on vaikka lapsi haettava tiettyyn kellon aikaan hoidosta ym. menoa.