raskaustestiasiaa, kysyin apteekista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun sain pari kohtuullisen mielenkiintoista tulosta raskaustesteissä.

ensimmäisellä kerralla sain testiin kaksi viivaa mutta toinen oli ihan ohut ja ei yhtä tumma kuin se mikä aina tulee. toisella kerralla sain samanlaisen mutta sillä erolla, että testissä tuo viiva ensin näkyi pari minuuttia, hävisi joksikin aikaa ja tuli takaisin.

kuulemma tuo eka on ollut positiivinen. silloin on ollut hormonia niin paljon, että testi on tunnistanut sen mutta niin vähän ettei se ole oikein osannut reagoida siihen kunnolla. toisesta meinasi ensin samaa ja alkoi sitten miettiin sitä viivan katoamista ja totesi ettei osaa veikata mitä tarkoitti. kehotti tekemään varulta uuden testin vaikka positiiviseksi olisi ajatellutkin.

terkkarista kun kysyin niin tereydenhoitaja, vai sairaanhoitaja (kumpia siellä on?) sanoi, että kun testit kerran on reagoinut ja viiva on tullut niin ne on positiivisia ja raskaana ollaan.

mielenkiintoista.
 
no tässä painitaan sen asian kanssa, että meniko se raskaus kesken heti alkuunsa. pitäisi taas testata joku päivä vieläkö on samanlainen viiva testissä. seuraillaan mihin suuntaan hormonit kulkee :'( ajattelin vain infota kun olen niitä täällä kirjoittanut. kovasti toivoisin kyllä, että olisi jo kunnon viiva testissä kun sen tekee jossain kohtaa taas.
 
no toi viivan vahvuus ei kerro yhtään mitään siitä, että oletko saanut keskenmenon tai et. JOs ylipäätä joku viiva tuli, niin olet raskaana. Itse sain esikoisesta ekan viiva kunnon haamujen haamun ja hyvinhän se raskaus loppuun astiin porskutteli (itseasiassa vielä vahvasti yliajallekin). Samoin tästä kolmannesta olit ekat testit niin hailakkalla viivalla, että joutui oikein valoa vasten katsomaan, nyt on rv 15.
Se, että toisessa testissa viiva hetkeksi hävis ja sitten palasi: lieneekö virheellinen testi, itse yrittäisin olla ottamatta sitä kovin vakavasti.
Joten, tee uusi testi ja jos sinne tulee edes hailakka viiva, niin olet raskaana, onnea!
 
no kun mä tein ton ekan testin niin sen jälkeen oli vuotelua jonkin verran (ihan kunnolla verta ja limaista verta ja veristä limaa ja kaikkea siitä välistä viikon verta) ja tuon toisen testin sen jälkeen. toisaalta oireet pahenee mutta toisaalta tuntus osa oireista helpottavan. no, aika näyttää. parin viikon päästä viimeistään näkee missä mennään kun seuraavien menkkojen pitäisi olla alkamatta
 

Yhteistyössä