J
Jos olis joku viisaampi?
Vieras
Lasteni isä on psykopaatti. Ei hannibal lecter-kategoriaa, vaan arkielämän psykopaatti. Vain muutama läheinen on tämän huomannut. Lapsemme tykkäävät isästään kovasti, osaahan hän olla lipevä ja oikein mukava. Syy tähän on ainoastaan siinä, että hän nauttii huomiosta ja ihailusta mitä lapsiltaan saa ja pitää siitä kun lapset itkevät hänen peräänsä. Hän antaa lapsille katteettomia lupauksia ja valehtelee häikäilemättä. Tapaamissopimusta ei noudata ja yleensä tulee lapsia katsomaan meille. Kun en ole kuulemassa, saattaa ivailla lapsille jos itkevät minun perään tms sairasta. Lapset eivät uskalla isälleen suuttua ettei isä vaan loukkaannu ja lähde. Isä on myös alkoholisti. Lapsemme kärsivät kovasti tästä tilanteesta enkä tiedä miten saisin tähän muutoksen. Viralliset tahot eivät kuuntele. Minulla on yksinhuoltajuus. Olen siitäkin katkera että huolehdin lapsista yksin ja hän tulee parrasvaloihin paistattelemaan niinku olis lapsillemme suurikin palkinto. Antakaa mulle neuvoa miten parhaiten toimia niin että lapset kärsisivät mahdollisimman vähän eivätkä isona toimisi samalla lailla. Anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet.