Rehevät naiset ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja (nuoret )miehet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

(nuoret )miehet

Vieras
Miten on, kiinnostaako ketään nuoria, salskeita miehiä rehevät nuoret naiset? Olen itse 42-kokoinen parikymppinen nainen, erittäin kauniskasvoinen, isorintainen ja pyllyinen naisellinen nainen. Olen eroamassa pinnallisesta miehestäni, jonka mielestä kaikki yli 60 kiloiset naiset ovat kuvottavia (olin itse hoikka kun aloimme seurustella). Kiinnostaa kuulla, pitääkö minun todellakin laihduttaa ennen kuin ""kelpaan"" kenellekkään vai voiko olla että jotkut miehet jopa tykkäisivät muodokkaasta naisesta?

Olen huomannut, että etenkin hiukan vanhemmat miehet (30+) katselevat minua mielenkiinnolla, ja mikä ettei minuakin kiinnostaisi fiksu, aikuinen mies. Kuitenkin olisi kiva tietää, löytyykö nuoremmistakin miehistä rehevien naisten ystäviä. Rakastan seksiä ja olen hyvin estoton ihminen parisuhteessa ollessani, ja olisi kiva nauttia seksistä täysin rinnoin myös jatkossa.

Olet unelmieni nainen kyllä naisessa pitää olla pyöreyttä ja olen havainnut että ovat todella estottomia seksin suhteen .... Olen 38 ja ajatuskin sinusta niin kulli jo kovana .... En ole sinkku....

Sisäinen kauneus on tärkein, niinhän aina sanotaan ja se on tosi... Mut jos ulkoisten avujen perusteella pitäisi itselleen kumppani etsiä niin haluisin kyllä kaltaisesi naisen. Pidän kyllä hoikistakin mutta pitäähän 'emännässä' olla mistä puristaa:) lisäksi vielä iloinen luonne ja hymy kasvoilla niin siinä se!