N
newman
Vieras
Sapuskaa mukaan.sirkusruudun ret 9 kaipaa vielä vihjettä. Sitten olisi valmista ja voisi keskittyä Tuuli relaatioon. Siitä olisi parikymmentäprosenttia valmiina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sapuskaa mukaan.sirkusruudun ret 9 kaipaa vielä vihjettä. Sitten olisi valmista ja voisi keskittyä Tuuli relaatioon. Siitä olisi parikymmentäprosenttia valmiina.
Kiitos. Olin kokeillut re.. ev.. mutta en ev.. re.. Huolimaton minä!Sapuskaa mukaan.
Tätä mukavaa rellua olen downshiftaillut, mutta nyt käyn jo liian hitaalla! Pakko kysyä vinkkiä .ELÄIN-ruutu vajaana vielä.
Ylhäällä N5 - K5 sanoista vasemmalle 10jos nyt olen oikeassa sanassa tämä on sen kar...5 vasemmalle se 10 eli sen kar... sanan synonyymi esim saduissa ja runoissa
Pääsanasta oikealle 15, joku rotuko? ei vaan yleisesti kissat, koirat, hamsterit ym.
Alaoikealla Sai...s-sanasta 12-kirjaiminen? sellainen, joka johtaa monella ihan kuolemaan. Alakaa puristavalla rintakivulla usein.
Saisiko vielä vinkkejä:
Sirkus
Chee 15 - tee wikin ekan rivin sanoista yhdyssana, mutta käytä "ryhmä"-sanan tilalla synonyymiä.
Akr 5 - itäinen maa
Eläin
Ko 16 - "naku"
Voi, jos joku vielä jaksaisi auttaa, kaksi sana puuttuuJoulu-ruudukosta alanurkasta Sy-ja Su välinen 6 kirjainta, sekä Talo-ruudukosta väliviivallinen 13 kirjainta.
Olen taas jälkijunassa ja hyvist vinkeistä huolimatta jäi puuttumaan seuraavat:
SATUHAHMOT
nal puh -> 7, vinkki ollut, mutta ei auttanut - se raidallinen kaveri
ELÄIN
kar -> 10 - yksi käytetyistä nimityksistä
SIRKUS
voi mi ja pe pit välistä 6 + 5 - sen voi mi:n nimi kirjassa, löytyy kyllä googlettamalla
sylvia -> 9 , vinkattu, että ammatti, mutta kenen ? - hänen itsensä
TALO
pääsanasta -> 8 - joko huone tai yleissana, mikä talo on tai yksi talomuoto riippuen mitä niistä haet
sis -> 9 - tyylisuunta
pes hu -> 9 - joko siellä oleva "kaluste" tai sitä "edeltävä" huone riippuen kumpaa haet
SUKULAISET
raha -> 5 oikealle alas - yksi valuutta
EUROOPPA
isl -> 5 + 5 ja 6 - molempiin voi antaa vihjeeksi vesisuihku
kiitos etukäteen !
kiitos kovasti vihjeistä, mutta niin on pakko tyhmyytensä myöntää, mutta onneksi näkyy tulleen uusi relaatio, jonka nimi on tyhmä, eli varmaankin minua varten.
siis, silti en hoksaa :
kuka ihmeen sylvia se on, jonka ammatti pitäisi keksiä Pelle Hermannin yksi hahmo
ja pesuhuoneen kalustettakaan en vain hoksaa en tiedä kumpaa olet vailla, mutta toisessa pestään kädet ja toiseen tehdään tarpeet
Siellä kannattaa käyttää kylpyvaahtoa.tuosta pesuhuoneesta vasemmalle yläviistoon 9 kirjainta sinne taloon päin takaisin.
Voi kiitos ! Ei ole vuosikymmeniin tullut omistettua eikä käytettyä sellaista. Hyvää syksyn jatkoa!Siellä kannattaa käyttää kylpyvaahtoa.