Relaatio 151

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tätä mukavaa rellua olen downshiftaillut, mutta nyt käyn jo liian hitaalla! Pakko kysyä vinkkiä .ELÄIN-ruutu vajaana vielä.
Ylhäällä N5 - K5 sanoista vasemmalle 10
Pääsanasta oikealle 15, joku rotuko?
Alaoikealla Sai...s-sanasta 12-kirjaiminen?

Tätä mukavaa rellua olen downshiftaillut, mutta nyt käyn jo liian hitaalla! Pakko kysyä vinkkiä .ELÄIN-ruutu vajaana vielä.
Ylhäällä N5 - K5 sanoista vasemmalle 10jos nyt olen oikeassa sanassa tämä on sen kar...5 vasemmalle se 10 eli sen kar... sanan synonyymi esim saduissa ja runoissa
Pääsanasta oikealle 15, joku rotuko? ei vaan yleisesti kissat, koirat, hamsterit ym.
Alaoikealla Sai...s-sanasta 12-kirjaiminen? sellainen, joka johtaa monella ihan kuolemaan. Alakaa puristavalla rintakivulla usein.

Paljon kiitoksia! Hyvät oli vihjeet ja tosi hölmöksi tunsin taas kerran itseni - niin selkeät sanathan nämä viimeiset olivat! Kiitos vielä kerran vinkkaajalle ja laatijalle myös.

Voi, jos joku vielä jaksaisi auttaa, kaksi sana puuttuu :) Joulu-ruudukosta alanurkasta Sy-ja Su välinen 6 kirjainta, sekä Talo-ruudukosta väliviivallinen 13 kirjainta.

Olen taas jälkijunassa ja hyvist vinkeistä huolimatta jäi puuttumaan seuraavat:
SATUHAHMOT
nal puh -> 7, vinkki ollut, mutta ei auttanut

ELÄIN
kar -> 10

SIRKUS
voi mi ja pe pit välistä 6 + 5
sylvia -> 9 , vinkattu, että ammatti, mutta kenen ?

TALO
pääsanasta -> 8
sis -> 9
pes hu -> 9

SUKULAISET
raha -> 5 oikealle alas

EUROOPPA
isl -> 5 + 5 ja 6

kiitos etukäteen !

Olen taas jälkijunassa ja hyvist vinkeistä huolimatta jäi puuttumaan seuraavat:
SATUHAHMOT
nal puh -> 7, vinkki ollut, mutta ei auttanut - se raidallinen kaveri

ELÄIN
kar -> 10 - yksi käytetyistä nimityksistä

SIRKUS
voi mi ja pe pit välistä 6 + 5 - sen voi mi:n nimi kirjassa, löytyy kyllä googlettamalla
sylvia -> 9 , vinkattu, että ammatti, mutta kenen ? - hänen itsensä

TALO
pääsanasta -> 8 - joko huone tai yleissana, mikä talo on tai yksi talomuoto riippuen mitä niistä haet
sis -> 9 - tyylisuunta
pes hu -> 9 - joko siellä oleva "kaluste" tai sitä "edeltävä" huone riippuen kumpaa haet

SUKULAISET
raha -> 5 oikealle alas - yksi valuutta

EUROOPPA
isl -> 5 + 5 ja 6 - molempiin voi antaa vihjeeksi vesisuihku

kiitos etukäteen !

kiitos kovasti vihjeistä, mutta niin on pakko tyhmyytensä myöntää, mutta onneksi näkyy tulleen uusi relaatio, jonka nimi on tyhmä, eli varmaankin minua varten.
siis, silti en hoksaa :
kuka ihmeen sylvia se on, jonka ammatti pitäisi keksiä
ja pesuhuoneen kalustettakaan en vain hoksaa

kiitos kovasti vihjeistä, mutta niin on pakko tyhmyytensä myöntää, mutta onneksi näkyy tulleen uusi relaatio, jonka nimi on tyhmä, eli varmaankin minua varten.
siis, silti en hoksaa :
kuka ihmeen sylvia se on, jonka ammatti pitäisi keksiä Pelle Hermannin yksi hahmo
ja pesuhuoneen kalustettakaan en vain hoksaa en tiedä kumpaa olet vailla, mutta toisessa pestään kädet ja toiseen tehdään tarpeet