Relaatio 31 :)

Siis mitä tossa pitää ekana yrittää arvata??
Kun noi numerot on kirjaimien määrä kai? Niin mistä tiedän mitä sanaa arvaan, ts. montako kirjainta siinä pitäis olla....

Ei se oo ollenkaan tylsä, kun siihen jää koukkuun :) Siinä tehdään siis vähän kuin käsitekarttaa.

Mulla on kolme sanaa kasassa ja totaalinen jumi. Mistä vetoja ne on taas niin yksinkertaisia sanoja, ettei niitä tajua kokeillakaan...

Oon kokeillu jo kaikkia normaaleja sanoja, laulaja, soitin, nuotti, kapellimestari, laulu, kappale, konsertti ymymym eikä mitään????
oon löytäny sanat yhtye, pop ja orkesteri.... mitä niinku sitte vois olla vielä... melkein kaikki yleiset soittimien nimet ja erilaiset soittajat, viulisti jne on kokeiltu... ja vielä muitakin.

[QUOTE="iina";26804246]Mulla on kolme sanaa kasassa ja totaalinen jumi. Mistä vetoja ne on taas niin yksinkertaisia sanoja, ettei niitä tajua kokeillakaan...[/QUOTE]

Tehtäiskö yhteistyötä sen verran että päästään alkuun. Mulla on 2 sana eli alhaalle oikealle 5 ja siitä lähtevä 9. Jos sulla ei niitä ole niin voin vinkata kun saisin vastalahjaa niistä muista sanoista. Hävettää kysyä näin aikaisin, mutta tunti on tässä noita kahta sanaa katseltu eikä ole eteenpäin päästy.