Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuule ap. Riitelette mitättömyyksistä, koska ootte molemmat yliväsyneitä. Ei sen kummempaa. Syyn yliväsynyt löytää ihan mistä tahansa.
Ottakaa rennosti ja nauttikaa toisistanne, muistakaa levätäkin välillä
No itseasiassa mä en ainakaan koe, että oltais yliväsyneitä, tai minä ainakaan (enkä kyllä keksi syytä, miksi tuo mieskään nyt yliväsyneeksi itseään olisi saanut). Me vaan riidellään aina, isommista ja näistä pienemmistäkin asioista. Riidat johtuu yleensä siitä, että kumpikaan ei koe, että toinen tekee tarpeeksi. Tää on niin syvältä, koska mä tahtoisin pystyä tekemään enemmän, mutta kahden pienen kotiäitinä arki on sitä lasten tarpeiden tyydyttämistä, ja niiden sotkujen siivoamista, siinä sivussa kun yrittää vielä ollakin lasten kanssa, ei paljon ylimääräistä ehdi.
Ne päivät, kun saan kunnolla siivottua, on aina lapsilta pois, silloin lapset menevät siinä sivussa just ja just. En halua, että tuollaisia päiviä on viikossa montaa. Mies taas ei huomaa, mikä työ lasten hoidossa on, mutta näkee, että kotona on paikat rempallaan, minulla kun usein jää asiat kesken, kun en malta tehdä loppuun jos lapset tarvitsee äitiään juuri sillä hetkellä. Ja sitten homma unohtuu.. Teen kyllä loppuun heti, kun sellainen hetki tulee, mutta mies ei sitä hetkeä jaksa odottaa, kun jo sanoo ja pam, riita taas!