V
vieras
Vieras
On pieni ongelma. Meillä on pakastettuja riistalintuja ja tänään sulatin vauvalle yhden, keitin ja tein soseeksi. Voiko soseen pakastaa uudelleen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luulis voivan vielä pakastaa, jos oli ensin raakana pakastettu ja vasta sen jälkeen valmistettu ennen uutta pakastusta?
Alkuperäinen kirjoittaja heh:oikeesti syötät vauvalle riistaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja heh:oikeesti syötät vauvalle riistaa?
Miksi en syöttäisi?
Alkuperäinen kirjoittaja heh:oikeesti syötät vauvalle riistaa?
Alkuperäinen kirjoittaja gab:Alkuperäinen kirjoittaja heh:oikeesti syötät vauvalle riistaa?
En ole ap, mutta meillä on kaikki vauvat syöneet riistasta valmistettuja soseita ja ruokia. Mieluummin itse ammuttua sorsaa tai jänistä, kuin tehotuotettua broileria tai porsasta.
Alkuperäinen kirjoittaja : ):itse ammuttua sorsaa ja jänistä : ) vauva vaan sylkee hauleja mennentullen..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja : ):itse ammuttua sorsaa ja jänistä : ) vauva vaan sylkee hauleja mennentullen..
Herrajestas sentään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko metsästys tosiaan näin ihmeellinen asia NÄIN monelle?