Riittääkö 86 neliötä 4 henkilöiselle perheelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksei riittäis? Riippuu tietysti siitä miten leveästi on tottunut asumaan. Vertailun vuoksi, meitä asuu 3 67 neliöisessä kolmiossa, joten miksei tohon mahtuisi neljää. tarvittaessa mahtuisi tähänkin. Ainut mitä kaipaan on vaatehuone.

Meillä on 81 neliötä ja viisi henkilöä. Yksi huone saisi kyllä ainakin olla enemmän mutta kyllä näinkin pärjäilee; tavaraa vaan joka paikka täys.... :whistle: Joten luulisin että 86 neliötä riittää vallan hyvin. :D Toki jos on perheenlisäystä lähiaikoina tiedossa niin ehdotan isompaa.... :xmas:

Mulle riittää 75, kolme lasta samassa huoneessa ja mulla on oma makuuhuone. Lisäksi olohuone, keittiö, eteinen ja sauna sekä pieni WC. Ihan riittävästi on tilaa, mutta säilytysratkaisuja haluaisin lisää.

Miksi ei riittäisi? Omasta halusta ja asenteestahan se mahtuminen on kiinni. Ja siitä ettei hamstraa kämppää täyteen tavaraa. Nelihenkisiä perheitä asuu ihan tavallisissa kaksioissakin, ja hyvällä menestyksellä.

meitä on 3 79 neliöisessä kämpässä ja ahdasta on . Muutamme uuteen
omaan kämppään ensi kesänä 90 neliötä. Tarvitsemme työhuoneen ja poika oman huoneen. Se riittänee.

Alkuperäinen kirjoittaja jonna:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Kyllä varmasti riittää.

Terveisin kuusi ihmistä 97neliössä.

Huh, ei pahalla, mutta ihmettelen

Ei mun mielestä mitään ihmettelemistä. Siinähän mahtuu olemaan 2 lasta aina samassa huoneessa, eihän se ole paljon.

En mä sitä lasten lukumäärää/huone, mutta miten nuo kaapit ja säilytystilat riittävät. Enkä edelleenkään tarkoittanut pahalla, uskotko?

Yhteistyössä