Miu Mau Aktiivinen jäsen 08.07.2005 3 089 -1 36 16.03.2008 #1 onko kukaan käynyt sitä katsomassa? ajattelin viedä tenavat katsoo sitä huomenna. hauska varmaan katsella,kun se on kuvattu kartanonkoskella ja me asutaan siellä.
onko kukaan käynyt sitä katsomassa? ajattelin viedä tenavat katsoo sitä huomenna. hauska varmaan katsella,kun se on kuvattu kartanonkoskella ja me asutaan siellä.