ROK Clothing- Käytetyt lastenvaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon käynyt. Jenkkityylin ei kyllä ihan kolahda meikäläiseen, mutta kyllä sieltä jotain on löytynyt. Myllypurossa oon käynyt myös, se on aika paljon pienempi myymälä verrattuna Tuusulan myymälään.

Olen käynyt kun lähellä asutaan, mutta en oikein ole mitään löytänyt. Innokkaana kierrättäjänä en ole vielä oikein ymmärtänyt liikeidean ekologisuutta kun rahdataan vanhaa vaatetta maapallon toiselta puolelta...

Mä en ole ainakaan nähnyt siellä kenkiä. Edullisuudesta vielä, että mä olen ainakin tehnyt edullisia löytöjä. Ja vaatteet ovat mielestäni hyväkuntoisia, monesti kirppareilla saa maksaa enemmän vastaavan laatuisista sisävaatteista.

Meillä täällä Kouvolassa avattiin vastikään tuo liike ja täytyy sanoa, että kyllä on hirveää ja vanhaa tavaraa. Ihan kasari/ysärikamaa. Vai tuleeko meille tänne "maalle" vaan ne surkeimmat jämät? Paksuja samettihousuja ja vanhoja Disney rääsyjä. Ei menis kyl kirpparillakaan kaupaksi moiset.

Varmaan kannattaa käysä katsastamassa mitä sieltä löytyy ja kertoa sit oma mielipide asiasta. Kysyin siksi,et jos tulee ihan kauheasti nega palautettta niin en siitsi lähteä ajelemaan. Täältä kuitenkin se 75 km matkaa. Kiitoskia kaikille vastauksista.

tuusulaa suosittelen, heillä myös omat fb sivut. Varsinkin kesävaatetta olen lapsille löytänyt, lempimerkkejäni gymboreeta ja cherokeeta, samoin gapia ja jopa kalliimpia merkkejä, kuten tommy hilfigeriä ja ralph laurenia :)

Ollaan nyt pari kertaa käyty ja siistiä ja hyväkuntoista perusvaatetta on löytynyt edullisesti. Esim leviksen farkut 5v:lle 6,50€ eikä juurikaan käytön jälkeä näy. Ystäväni löysi juurikin tyttärelleen ihanan söpöstely-talvitakin Tuusulasta hintaan 4,50€.

[QUOTE="mie";22262142]Meillä täällä Kouvolassa avattiin vastikään tuo liike ja täytyy sanoa, että kyllä on hirveää ja vanhaa tavaraa. Ihan kasari/ysärikamaa. Vai tuleeko meille tänne "maalle" vaan ne surkeimmat jämät? Paksuja samettihousuja ja vanhoja Disney rääsyjä. Ei menis kyl kirpparillakaan kaupaksi moiset.[/QUOTE]

Ei hyvältä kuulosta. Missä tää liike on Kouvolassa ja minkä ikäisille lapsille suunnattu?

Yhteistyössä