Rokotekriittiset, allekirjoittakaa ihmeessä järkyttyneiden SoTe -ammattilaisten vetoomus pakkorokotuksia vastaan. Ovat rokotehaittojen todistajiakin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Latimeria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hurjaa ja kurjaa luettavaa, olen pahoillani puolestasi

Toivottavasti tulet pikku hiljaa kuntoon ja elämä tasaantuu!
Nojoo nyt eletään liiankin tasaisesti :). Lääke vie tunnetiloi paljon. Vähän vaikee kun omin pelkkä tunne tyyppi enben et tunteella mentiin suurimmaksi osaksi ja ne oli isoi. Noh olihan se kokemus ja oli paljon erikohtaamisia ihan tuntemattomienkin ihmisten kaa. Kyl mä kaipaan niitä hyviä päiviä.
Suurin mikä tossa kaduttaa olikun taivaan isäkin suuttui mulle se oli hirveä kokemus. Enkä toivo sitä kelleen. Tää on vaan mun oletus mut eiköhän jumalakin suurimmaksi osaksi oo rakastava ja lempeä. Mut pahan tekoo se ei katso hyvällä ja mitta saattaa tulla täyteen. Miten kuten jokaisen kohdalla erikseen. Jumala siis on olemassa toi elämä minkä koin toi siihenkin asiaan varmuuden. Toivon vaan et se olisi muakin kohtaan lempeä kun joskus joudun hänen eteensä ja antaisi minnullekkin anteeksi.

Ja sainhan mä kokea aika isosti myös aitoa maallista rakkauttakin. Nyt tiedän millanen voisi olla hyvä parisuhde. Mut tarviiko sen olla niin iso tunteiden pyörremyrsky vai sellainen että pysyy myös "järki" päässä?.
Siis sellanen kreisi hullaantuminen voi kyllä tehdä sokeaksi kun tunteet laantuu. Mut sellanen missä on sydäntä ja päätä mukana varmaan kestääkin paremmin. Kuin pelkkä tunne kiintyminen? Vai voiko järki kiintyä? Vai onko ne sulle sama asia?.

Et onko rauhalliset tunteet paremmat kuin iso tunne myrsky toista kohtaan?.

Jos tälläinen hallituksen esitys palkanmaksun keskeytyksineen olisi annettu sellaisen hallituksen toimesta jossa EI istu vasemmistoa, olisi maassa jo yleislakko. Maahan tarvittaisiin siis UUSI AMMATTILIITTO joka aidosti ajaisi jäseniensä etua. Tsemppiä hoitajille ja tevetuloa pikaisesti uusi YLEINEN AMMATTILIITTO.
Mieli tekisi sanoa vielä hallitus nurin, mutta ei ne eduskunnassa vuoroaan odottavat sen paremmilta vaikuta.
Pitäisi vaihtaa ainakin lähes kaikki.

Jos tälläinen hallituksen esitys palkanmaksun keskeytyksineen olisi annettu sellaisen hallituksen toimesta jossa EI istu vasemmistoa, olisi maassa jo yleislakko. Maahan tarvittaisiin siis UUSI AMMATTILIITTO joka aidosti ajaisi jäseniensä etua. Tsemppiä hoitajille ja tevetuloa pikaisesti uusi YLEINEN AMMATTILIITTO.
Mieli tekisi sanoa vielä hallitus nurin, mutta ei ne eduskunnassa vuoroaan odottavat sen paremmilta vaikuta.
Pitäisi vaihtaa ainakin lähes kaikki.
Työnantajalle antaneen nyt oikeus osoittaa henkilö toisiin tehtäviin, kuin mitä työsopimuksessa lukee.

Että kiitti vaan sullekin. Ajattelisit joskus, mitä aiheutat.

Kyllä ja se aiheuttaa töistä poissaoloa.
Vois ajatella tietenkin, ettei kyseinen kuume ole kuume edes ku se ikäänkuin kuuluu asiaa.

Venäjällä kaikki muu on paskaa paitsi kusi. Meillä on vain sitä kusen ja paskan sekoitus, epämiellyttävää liejua.

Eli ne oli saanu pikku kuumetta rokotteesta, ei sairastuneet, kuin asian voisi lukea. Kuume on yksi yleisistä sivuvaikutuksista, siksi hoitohenkilökuntaa usein rokotetaan porrastetusti.

Kävin itse allekirjoittamassa ja vinkkasin perheen lisäksi parille kaverillekin.
Toivottavasti saadaan paljon allekirjoittajia tämän päivän aikana. Huomenna asia on esillä eduskunnassa.

Kyllä ja se aiheuttaa töistä poissaoloa.
Vois ajatella tietenkin, ettei kyseinen kuume ole kuume edes ku se ikäänkuin kuuluu asiaa.

Venäjällä kaikki muu on paskaa paitsi kusi. Meillä on vain sitä kusen ja paskan sekoitus, epämiellyttävää liejua.
Paljon vähemmän kuin korona. Siitä vasta saikkua heruukin. Hoitajat on kuitenkin asemassa, että altistuvat virukselle jopa päivittäin.
Se siis ei ole sairaus, vaikka se olisi kuume. Ihminen voi saada kuumetta oltuaan kylmässä, mutta ei ole saanut "kylmäsairautta".
Sulla alkaa mennä vähän ulostepitoiseksi sun jutut. Ongelmia suolen kanssa?

Minusta taas vaikuttaa ettet pysy asiassa. Tosiasia on, että joutuu vähän jarruttelemaan hoitohenkilöstön rokotusten kanssa ettei kaikki ole saikulla yhtä aikaa ja suotta murehdit korona potilaan sairasloman pituutta koska sen saamisen todennäköisyys on niin pieni.

Paljon vähemmän kuin korona. Siitä vasta saikkua heruukin. Hoitajat on kuitenkin asemassa, että altistuvat virukselle jopa päivittäin.
Se siis ei ole sairaus, vaikka se olisi kuume. Ihminen voi saada kuumetta oltuaan kylmässä, mutta ei ole saanut "kylmäsairautta".
Sulla alkaa mennä vähän ulostepitoiseksi sun jutut. Ongelmia suolen kanssa?

"THL:n mukaan rokottamattoman riski joutua tehohoitoon on 33-kertainen täysin rokotettuun henkilöön nähden. Otranen ei ollut kuitenkaan huolissaan koronasta, koska hän oli fyysisesti hyvässä kunnossa.

Otranen kärsi koronan takia hengitysvaikeuksista. Keuhkoista yli 50 prosenttia oli vaurioitunut. Hoitajat käänsivät häntä eri asentoihin helpottaakseen hengittämistä.

– Treenasin aiemmin 25 kilon käsipainoilla, nyt kuntoilin puolen kilon punnuksilla, kertoo Otranen.

– Olet täysin toisten armoilla. Et pysty edes itse syömään. Kaikkeen tarvitsee apua.
Hän kertoo ihailevansa Meilahden hoitajia ja lääkäreitä.
Suomalaisten lääkäreiden ammattitaito pelasti henkeni. Teho-osaston hoitajilla on varmasti todella rankkaa, mutta he jaksoivat aina olla positiivisia seurassani.
Oulunkylän kuntoutuskeskuksessa meni reilu kuukausi. Vähän ennen juhannusta Otranen pääsi kotiin.
Hän halusi kävellä omin jaloin kotiovesta sisään. Varmuuden vuoksi hoitajat antoivat mukaan kuitenkin kyynärsauvat.
Nyt joulukuussa, puoli vuotta sairaalasta pääsyn jälkeen, salilla treenatessa pitää varoa, ettei syke nouse liian korkeaksi. Hapenottokyky on edelleen heikompi kuin aiemmin. Keuhkot toipuvat hitaasti, mutta täysin ennalleen ne tulevat tuskin koskaan."

Luin myös jutun miespoliisista, joka sai koronatartunnan työmatkallaan Somaliassa.
Tämän palstan rokotevastaiset tuskin lukevat järkeviä kirjoituksia.
Jo kirjoitustyylistä voi päätellä miten järki pelaa.
Täällä joku väittää aina kirjoittavansa harmaana. Kuka tahansa näkee, että kyseessä on yksi ja sama tyyppi. Ei siihen salapoliisin taitoja tarvita.
Ei kukaan järkevä ihminen tarvitse teidän hoitajapalveluksia. Pysykää kotonanne ja istukaa sohvalla. Radiossa hupailtiin kysymyksellä missä olit kun Sanna biletti? Suurin osa kansasta vastaa kotisohvalla.
Siellä on turvallista näpytellä keskustelupalstoille puutaheinää.
Alkekirjoitus huuhaakeräykseen takaa varman ja jatkuvan istumapaikan loppuunistutulle sohvanrähjälle.

Minusta taas vaikuttaa ettet pysy asiassa. Tosiasia on, että joutuu vähän jarruttelemaan hoitohenkilöstön rokotusten kanssa ettei kaikki ole saikulla yhtä aikaa ja suotta murehdit korona potilaan sairasloman pituutta koska sen saamisen todennäköisyys on niin pieni.
Laitoksissa asiakkaille annetaan varalta kuumelääkitys rokotuksen yhteydessä. On hoitajan typeryyttä olla ottamatta Panodolia itse ( enkä tarkoita, että firman lääkekaapista)

Nojoo nyt eletään liiankin tasaisesti . Lääke vie tunnetiloi paljon. Vähän vaikee kun omin pelkkä tunne tyyppi enben et tunteella mentiin suurimmaksi osaksi ja ne oli isoi. Noh olihan se kokemus ja oli paljon erikohtaamisia ihan tuntemattomienkin ihmisten kaa. Kyl mä kaipaan niitä hyviä päiviä.
Suurin mikä tossa kaduttaa olikun taivaan isäkin suuttui mulle se oli hirveä kokemus. Enkä toivo sitä kelleen. Tää on vaan mun oletus mut eiköhän jumalakin suurimmaksi osaksi oo rakastava ja lempeä. Mut pahan tekoo se ei katso hyvällä ja mitta saattaa tulla täyteen. Miten kuten jokaisen kohdalla erikseen. Jumala siis on olemassa toi elämä minkä koin toi siihenkin asiaan varmuuden. Toivon vaan et se olisi muakin kohtaan lempeä kun joskus joudun hänen eteensä ja antaisi minnullekkin anteeksi.

Ja sainhan mä kokea aika isosti myös aitoa maallista rakkauttakin. Nyt tiedän millanen voisi olla hyvä parisuhde. Mut tarviiko sen olla niin iso tunteiden pyörremyrsky vai sellainen että pysyy myös "järki" päässä?.
Siis sellanen kreisi hullaantuminen voi kyllä tehdä sokeaksi kun tunteet laantuu. Mut sellanen missä on sydäntä ja päätä mukana varmaan kestääkin paremmin. Kuin pelkkä tunne kiintyminen? Vai voiko järki kiintyä? Vai onko ne sulle sama asia?.

Et onko rauhalliset tunteet paremmat kuin iso tunne myrsky toista kohtaan?.

Hei!

Paljon mietteitä sinulla ja hyvä, kun purat niitä auki. Varmasti tuntuu oudolta, kun lääkkeet vievät tunnetiloja mutta toisaalta varmasti tasapainottavatkin. Ehkä niitä pirskahteleviakin tunteita tulee vielä. Mutta ymmärrän tuon tunteiden pyörremyrskyn. Olen itse hyvin tunteellinen ja kokenut noita myrskyjä, pettymyksiä rakkaudessa, paljon itkuja. Nyt on tasaista, vaikka moni asia ei parisuhteessa ole kunnossa. Mutta enää en halua itkeä rakkauden tähden. No on jo ikääkin sen verran, että nuoren suuret tunnemyrskyt eivät ehkä enää kuulu tähän ikään. En tiedä. Ehkä jotakin alakuloa kuitenkin on, mutta kai se tästä.

Kaikkea hyvää sinulle ja kirjoita vain lisää, jos siltä tuntuu :)

Ei nuo nimet näy kenellekään. Taustajoukkoja kolminkertainen määrä....
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että mikäli Suomen valtio syrjii kansalaisiaan, niin lopulta asia voidaan viedä Euroopan ihmisoikeustuomioistuimen ratkaistavaksi. Sillä on valta antaa Suomen valtiolle langettavan päätöksen. Euroopan neuvoston jäsenmaat ovat sitoutuneet noudattamaan tuomioistuimen lopullisia tuomioita jutuissa, joiden osapuolena ne ovat.

Tästä syystä on erityisen mielenkiintoista lukea Euroopan neuvoston 27. tammikuuta 2021 julkaisema päätöslauselma 2361, joka käsittelee Covid-19-rokotteita. Päätöslauselmassa on muutamia erittäin tärkeitä kohtia.

1) Kohta 7.3.1: vaatii jäsenvaltioita “varmistamaan, että kansalaisille ilmoitetaan, että rokotukset eivät ole pakollisia ja että ketään ei painosteta poliittisesti, sosiaalisesti tai millään muulla tavalla ottamaan rokotetta, mikäli ei itse sitä halua ottaa.”

2) Kohta 7.3.2: vaatii jäsenvaltioita “varmistamaan, että ketään ei syrjitä sen vuoksi, että hän ei ole ottanut rokotetta, johtuen mahdollisista terveysriskeistä tai siitä, ettei kyseinen henkilö ole halunnut ottaa rokotetta.”

3) Kohta 7.5.2: vaatii jäsenvaltioita “käyttämään rokotustodistuksia (joihin “Koronapassi” perustuu) vain määrättyyn tarkoitukseensa rokotteen tehokkuuden, mahdollisten sivuvaikutusten ja haittavaikutusten seurantaan.”

Koko dokumentti on mielenkiintoista luettavaa, mutta pelkästään nämä kolme kohtaa yksiselitteisesti tekevät koronarokotteista vapaaehtoisia ja kieltää kaiken syrjinnän koronapassiin perustuen ja itse asiassa koko koronapassin käytön ihmisten jaottelemiseen ja kansalaisten jättämiseen minkään yhteiskunnan osa-alueen ulkopuolelle.

Ihme on, että mediamme ei ole tarttunut tähän, vaikka asia on niin merkittävä. Tai ikävä kyllä nykyisessä ilmapiirissä täytyy todeta, että ihme olisi, jos medioissamme olisi laajasti kerrottu meille tästä Euroopan neuvoston päätöslauselmasta. Kaikista ihmeellisintä kuitenkin on se, että kukaan ei ole nähnyt merkittäväksi kääntää tätä dokumenttia kokonaisuudessaan suomenkielelle. Nyt se kuitenkin on teille tarjolla. Olkaa hyvät!

"Sosiaali- ja terveydenhuollon 18–68-vuotiaiden voimassa olevien ammattioikeuksien haltijoita vuonna 2018 oli 115 988 sairaanhoitajaa (sis. ensihoitajat), 24232 terveydenhoitajaa ja 7210 kätilöä."Ja tuossa ei vissiin ole mukana lähi- tai perushoitajat

Latte sanoo, että D-vitamiini riittää hyvään immuniteettiin. Koska vanhukset ovat monisairaita, D-vitamiini ei riitä. Latte ei halua, että vanhuksia hoitaa rokotettu henkilökunta. Latella on ny jotain vanhuksia vastaan.

Latte sanoo, että D-vitamiini riittää hyvään immuniteettiin. Koska vanhukset ovat monisairaita, D-vitamiini ei riitä. Latte ei halua, että vanhuksia hoitaa rokotettu henkilökunta. Latella on ny jotain vanhuksia vastaan.
Suosittelen Latelle Tonttulattea. Sitä saa tähän aikaan vuodesta suositussa kahvilaketjussa.
Varokaa disinformaatiota. Sitä tungetaan tälle palstalle uutterasti. Mustien kirjoituksia en lue. Salaseura, joka viestittellee yksityisviesteillä.
En kannata rokotepakkoa. Joten rokotettuna olen hyvilläni EU:n linjauksesta.
Kannattaa luottaa ihmisten terveeseen harkintakykyyn.
Käyn kohta terveydenhoidon vastaanotolla. Jos kohdalleni osuu tällä palstalla heiluva hoitaja, se voi olla sitten minulla arricederci! En luota pätkääkään rokotevastaisiin terveysalan ammattilaisiin.
Jos minulla olisi valtaa, heille laitettaisiin postimerkki pyllyyn ja menomatka Timbuktuun.

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että mikäli Suomen valtio syrjii kansalaisiaan, niin lopulta asia voidaan viedä Euroopan ihmisoikeustuomioistuimen ratkaistavaksi. Sillä on valta antaa Suomen valtiolle langettavan päätöksen. Euroopan neuvoston jäsenmaat ovat sitoutuneet noudattamaan tuomioistuimen lopullisia tuomioita jutuissa, joiden osapuolena ne ovat.

Tiedäthän, että Euroopan neuvosto ei liity millään lailla Euroopan unioniin? Mutta toki Euroopan ihmisoikeustuomioistuimelle voi silti tehdä kanteluita ja valituksia.

Allekirjoitettu. En usko pakkoon.

• Tykkää
Reactions: Latimeria

Yhteistyössä