Lääketiede ei ole erehtymätön.Hoitaja, joka ei usko lääketieteeseen, haluaa vaarantaa omalla toiminnallaan potilaiden ja työtoveriensa hengen.
Niin.. miksiköhän ihmettelevät korona"kriittisyyttäsi"?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lääketiede ei ole erehtymätön.Hoitaja, joka ei usko lääketieteeseen, haluaa vaarantaa omalla toiminnallaan potilaiden ja työtoveriensa hengen.
Niin.. miksiköhän ihmettelevät korona"kriittisyyttäsi"?
Mutta sinä onneksi oletLääketiede ei ole erehtymätön.
Sarjassamme "harmaiden tyhjiä heittoja vain vinoilun takia", osa 52879....Mutta sinä onneksi olet
Keksi sinäkin välillä jotain uuttaSarjassamme "harmaiden tyhjiä heittoja vain vinoilun takia", osa 52879....
Lääketiede ei ole erehtymätön.
Joo se lohduttaa vialliseen rokotteeseen kuollutta. Et hei sori ku kuolit ku tehtiin huono rokote. Saadaanko me tää vika anteeksi.Ei mutta sinä ja jotkut muut samalla lailla ajattelevat lähtökohtaisesti, että näissä rokotteissa on kaikki pielessä. Se on mielestäni perin merkillistä. Veikkaan, että niiden parissa työskennelleet tietävät paremmin ja jos virheitä havaitaan, niin tutkitaan ja kenties vedetään pois jakelusta. Aivan kuten muidenkin viallisten tuotteiden kanssa toimitaan.
Nojoo ehkä mäkin sorruin vähän liioittelemaan. Nyt ollut himassa ja viettänyt liikaa aikaa palstalla höpisten koronasta. Eikä tää aihe anna kovinkaan paljoa enään. Kehä keskustelui vaan.Sä varmasti osasit lukea, että näiden ilmoitusten tutkimukset ovat kesken. Sen vuoksi on turhaa vetää mitään johtopäätöksiä. Totta kai kaikkia kiinnostaa, voiko niin vakavia haittoja tulla. Kuitenkin vakavampia haittoja on tullut itse koronasta.
Ei ollut, mutta se oli odotettavissa kyllä. Oli ihan läheiset välit. Kävin häntä useasti katsomassa, kun oli jo hoidossa kodin ulkopuolella. Äiti hoiti niin kauan, mutta oli itsekin jo tuolloin sairas.
Joo se lohduttaa vialliseen rokotteeseen kuollutta. Et hei sori ku kuolit ku tehtiin huono rokote. Saadaanko me tää vika anteeksi.
Itehän sä sanoit et jos ne on viallisia ni vedetään markkinoilta pois. Modernahan esim ruotsissa kiellettiin ja täällä ei alle 30vuotiaille suositella. Mä en vedä mitään lisäravinteita kun en niihin usko ja ovat humpuukia ruuasts saa sen minkä tarvii. Mitähän uskomushoitoi mahdat tarkoittaa? En kyl niitäkään käyttele en vedä siis kenenkään henki oppaan linjaa.Ai nyt ne ovat jo viallisia.. Onpa sulla heikko luottamus lääketieteeseen. Anna kun arvaan, vedät kaikenlaisia lisäravinteita ja vitamiineja, kenties uskomushoidotkin valikoimissa?
Nojoo ehkä mäkin sorruin vähän liioittelemaan. Nyt ollut himassa ja viettänyt liikaa aikaa palstalla höpisten koronasta. Eikä tää aihe anna kovinkaan paljoa enään. Kehä keskustelui vaan.
Mietitkö viellä usein isää?. Ittekkin jo murehtii ku oma isä vanhenee. Se tosin lupas sillonkun olin pikku poika istuttiin sateella yhen mäen penkillä ja mä sanoin et sun täytyy elää satavuotiaaks ja se lupas.
Joo se ei ole hyväksi, myönnän sen omalta osaltani myös.
Kerran luin näitä juttuja ja hermostuin taas kerran. Manitsin asiasta lähisukulaiselleni, joka on töissä isossa sairaalassa (ei Suomessa) ja on ollut paljon tekemisissä koronapotilaiden kanssa, nähnyt siis paljon paljon ikäviä kohtaloita. Hän kehotti ajattelemaan muuta. On oikeassa.
Joo mä oon ihan naatti korona keskustelulle. Nyt meenkin syömään palvilihalla maustettua hernekeittoa en oo ennen maistanutkaan. Syötkö sä koskaan niitä kuapan hernekeitto purkkei vai teetkö itte?Joo se ei ole hyväksi, myönnän sen omalta osaltani myös.
Kerran luin näitä juttuja ja hermostuin taas kerran. Manitsin asiasta lähisukulaiselleni, joka on töissä isossa sairaalassa (ei Suomessa) ja on ollut paljon tekemisissä koronapotilaiden kanssa, nähnyt siis paljon paljon ikäviä kohtaloita. Hän kehotti ajattelemaan muuta. On oikeassa.
Mäkin näin tossa toissapäivänä ukista unta et se sai sydänkohtauksen mut onnistuttiin pelastaa se. Tosi elämässä se kuoli postinhaku matkalla sydäriin isäinpäivänäNiin ja kiitos kysymästä, kyllähän se isä mielessä on välillä, jopa uniin tulee, samoin kuin äiti, josta näin juuri viime yönä unta, ja hänellä olikin isän sairaus. Mutta pääosin lämpimiä muistoja on. Alussa oli toki vaikeaa aika pitkäänkin, vaikka sairauksille ei voinut enää mitään.
Älä suotta murehdi etukäteen, se on osa elämää ja se pitää vain hyväksyä. Sitten surraan kun sen aika on, mutta nauti niistä hetkistä, joita vielä voit viettää isäsi kanssa yhdessä
Joo mä oon ihan naatti korona keskustelulle. Nyt meenkin syömään palvilihalla maustettua hernekeittoa en oo ennen maistanutkaan. Syötkö sä koskaan niitä kuapan hernekeitto purkkei vai teetkö itte?
Mäkin näin tossa toissapäivänä ukista unta et se sai sydänkohtauksen mut onnistuttiin pelastaa se. Tosi elämässä se kuoli postinhaku matkalla sydäriin isäinpäivänä
Mäkin kun menetin kämpän sillä aikaa kun jouduin olee kelliksellä. Ni mut sijoitettiin sitten palveluskotiin hetkeksi. Ni siellä sain ekaa kertaa tehdä hernekeittoa ja sinne kinkut ja oli se ite tekemäkin tosi hyvää. Mut mä oon hätähousu ja se hernekeitto pitäisi heti aamusta laittaa tuleen et olisi lounas aikaan valmista ja varmaan sössisin sen. Mitä sä laitat omaan hernekeittoon?Ymmärrän hyvin
Oi kuulostaa hyvältä! Harvemmin käytän kaupan hernekeittoa, mutta kyllä joskus on varalla ja ihan hyviä ovat. Itse teen kuitenkin pääasiassa, kun teen.
Joo mun mumminikin odotti miestään tulevaksi oli laittanut kahvit ja kampanisut mut löysi sitten miehensä postilaayikoilta. Mä olin just ollut viikon siellä asustelivat lapissa.Oi! Sen varmasti muistaa aina. Tuppaavat tulemaan uniin joo. Mun setäni kuoli aikanaan hiihtoladulla. Olivat tädin kanssa liikkeellä ja täti valitsi lyhyemmän reitin ja sopivat sitten tapaamispaikasta. Täti odotti, ja sieltä miestä tuotiinkin paareilla
Mutta oli hänelle rakkaassa paikassa.
Mäkin kun menetin kämpän sillä aikaa kun jouduin olee kelliksellä. Ni mut sijoitettiin sitten palveluskotiin hetkeksi. Ni siellä sain ekaa kertaa tehdä hernekeittoa ja sinne kinkut ja oli se ite tekemäkin tosi hyvää. Mut mä oon hätähousu ja se hernekeitto pitäisi heti aamusta laittaa tuleen et olisi lounas aikaan valmista ja varmaan sössisin sen. Mitä sä laitat omaan hernekeittoon?
Joo mun mumminikin odotti miestään tulevaksi oli laittanut kahvit ja kampanisut mut löysi sitten miehensä postilaayikoilta. Mä olin just ollut viikon siellä asustelivat lapissa.
Noh kuinka monta hoitajaa tuon vetoomuksen on allekirjoittanut?
No nuppi lataamo. Kävi pää ja sydän niin ylikierroksilla et menin ihan solmuun ja aloin kuuleen liikaa ääniä ja ne sotki mut kokonaan ja joo kuvittelin et me voidaan jutella telepaattisesti keskenään. Siksi lopettelin kirjoittamisenkin kokonaan kun aattelin et mitä sitä turhaan kun voidaan jutella äänetikin ja aloin liikaa tulkita et kaikkialla on salaisia viestei mulle ja sit mun kaikki aika meni niitten mysteerien selvittämiseen ja juoksin joka paikassa etelä suomen ku etin hulluna kuka on tää mun mysteeri rakas nainen joka sai mun sydämmen niin hulluksi ja päänsekaseksi ja sitkun mä kuvittelin et me pelastettiin tää koko maailma tän naisen kaa ihan vaan kirjoittelemalla täällä. Vaik mun olisi pitänyt vaan rauhottuu ja pysähtyy. Mut sillon se ei käynnyt mielessä tai ku pää ei rauhottunut. Syy on ehkä sekin et äänet koko ajan kuiski rakkaus juttujaan ja kun ne oli hyviä ni otin ne todesta. Ja aloin elää niin sisäisessä maailmassa kun kuvittelin ne muiden ihmisten tsemppi viesteiksi. Mut musta tuli niin herkkä ja se "rakkauden" määrä meni ylitte ja se oli tosi häiritsevää kun päässä oli taukoomaton pulina ei siis saannut keskusteluilta rauhaa ku oma minä katosi kokonaan melkein. Musta tuli neuroottinen enkä enään kestänyt uskaltanut kuulla eriäviä mielipiteitä kun kuvittelin et oon aina oikeessa ja sit hermostuinkin useemmin ja karjuin täyttä kurkkua telkkarille. Ei hyvä. Se rakkauden määrä myös pelotti se hyvä olo oli niin piristävä ja oli henkisesti energinen olo. Mut sit suurempi voima pani pelin poikki ja se olikin elämäni pelottavin hetki. Sydän puhkesi kuin ilmapallo ja mieli murskaantui ja äänistä tuli negatiivis sävytteinen. Mun ongelma on tänäpäivänä se että en anna oikeen itseni olla iloinen tai tuntea rakkautta kun mä toimin niin häpeällisesti ja annoin pelkojeni viedä voiton estän iteltäni ilon tunteet ku pelkään et menisin sekaisin. Mut mun mielestä mun pitäisi oikeesti velloo hyvissä jutuissa kuin negassa. Mut mulla on tää et kuvittelen et muut on vihaisia jos nauran väähäkään ja miten mä kehtaan kenenkään kanssa jutella ku oon tällänen tapaus. Mulla nyt ollu jo 4v lääkitys joka on toiminut ihan hyvinkin ja paljon tasapainosempi olokin. Mä en koskaan oikeen ajatellut sitä mitä muut on mieltä musta. Nyt liikaakin siis livetilanteissa. Toki en tuttujen kaa mut ulkopuolisten jutuista. Pitäis osata antaa vaan mennä ja rakastaa ja olla aito ongelmista huolimatta. Täällä mä opin kuinka kiva ja hyvä on jutella naisten kaa kun täällä on ihan fiksua porukkaa ja monien kaa tuli juttuun hyvin. Ihan erilailla tuli juttuun kuin livessä. Paljon eriaiheistaTulee kyllä hyvää. Mikä on kellis?
Tätä nykyä teen ilman lihaa yleensä, kun tytär on kasvissyöjä. Tai sit teen kaksi erikseen ja kinkkua sitten siihen toiseen. Äiti teki aina mahdottoman hyvää kinkun rääppeistä joulun jälkeen. Tai sitten ihanaa curryllä maustettua kermaista kalkkunakeittoa kalkkunan rääppeistä, voi miten nyt maistuisi
No nuppi lataamo. Kävi pää ja sydän niin ylikierroksilla et menin ihan solmuun ja aloin kuuleen liikaa ääniä ja ne sotki mut kokonaan ja joo kuvittelin et me voidaan jutella telepaattisesti keskenään. Siksi lopettelin kirjoittamisenkin kokonaan kun aattelin et mitä sitä turhaan kun voidaan jutella äänetikin ja aloin liikaa tulkita et kaikkialla on salaisia viestei mulle ja sit mun kaikki aika meni niitten mysteerien selvittämiseen ja juoksin joka paikassa etelä suomen ku etin hulluna kuka on tää mun mysteeri rakas nainen joka sai mun sydämmen niin hulluksi ja päänsekaseksi ja sitkun mä kuvittelin et me pelastettiin tää koko maailma tän naisen kaa ihan vaan kirjoittelemalla täällä. Vaik mun olisi pitänyt vaan rauhottuu ja pysähtyy. Mut sillon se ei käynnyt mielessä tai ku pää ei rauhottunut. Syy on ehkä sekin et äänet koko ajan kuiski rakkaus juttujaan ja kun ne oli hyviä ni otin ne todesta. Ja aloin elää niin sisäisessä maailmassa kun kuvittelin ne muiden ihmisten tsemppi viesteiksi. Mut musta tuli niin herkkä ja se "rakkauden" määrä meni ylitte ja se oli tosi häiritsevää kun päässä oli taukoomaton pulina ei siis saannut keskusteluilta rauhaa ku oma minä katosi kokonaan melkein. Musta tuli neuroottinen enkä enään kestänyt uskaltanut kuulla eriäviä mielipiteitä kun kuvittelin et oon aina oikeessa ja sit hermostuinkin useemmin ja karjuin täyttä kurkkua telkkarille. Ei hyvä. Se rakkauden määrä myös pelotti se hyvä olo oli niin piristävä ja oli henkisesti energinen olo. Mut sit suurempi voima pani pelin poikki ja se olikin elämäni pelottavin hetki. Sydän puhkesi kuin ilmapallo ja mieli murskaantui ja äänistä tuli negatiivis sävytteinen. Mun ongelma on tänäpäivänä se että en anna oikeen itseni olla iloinen tai tuntea rakkautta kun mä toimin niin häpeällisesti ja annoin pelkojeni viedä voiton estän iteltäni ilon tunteet ku pelkään et menisin sekaisin. Mut mun mielestä mun pitäisi oikeesti velloo hyvissä jutuissa kuin negassa. Mut mulla on tää et kuvittelen et muut on vihaisia jos nauran väähäkään ja miten mä kehtaan kenenkään kanssa jutella ku oon tällänen tapaus. Mulla nyt ollu jo 4v lääkitys joka on toiminut ihan hyvinkin ja paljon tasapainosempi olokin. Mä en koskaan oikeen ajatellut sitä mitä muut on mieltä musta. Nyt liikaakin siis livetilanteissa. Toki en tuttujen kaa mut ulkopuolisten jutuista. Pitäis osata antaa vaan mennä ja rakastaa ja olla aito ongelmista huolimatta. Täällä mä opin kuinka kiva ja hyvä on jutella naisten kaa kun täällä on ihan fiksua porukkaa ja monien kaa tuli juttuun hyvin. Ihan erilailla tuli juttuun kuin livessä. Paljon eriaiheista
Me olemme käytännössä nähneet, että rokotuksen ottamisen jälkeen rokotetut ovat usein sairastuneet ja joutuneet sairauslomalle. He ovat olleet joskus pitkiäkin aikoja pois töistä, jolloin muut ovat joutuneet tekemään pidempiä työvuoroja ja silti on ollut vajausta.
Pitää olla täll. jutuissa aina faktaa. Eli tehkää numerotilastoa, ei pelkkä "musta tuntuu" riitä kenellekään.
Ei tämä S. Mättö taida olla oikein ammattilainen.
Eli ne oli saanu pikku kuumetta rokotteesta, ei sairastuneet, kuin asian voisi lukea. Kuume on yksi yleisistä sivuvaikutuksista, siksi hoitohenkilökuntaa usein rokotetaan porrastetusti.Eiköhän ne tarkista faktat mikäli tuo kenenkään luettavaksi pääty.
Tässä on aiheeseen:
![]()
Kolmas koronarokotuskierros KYSillä alkoi viedä henkilökuntaa sairastuvalle – rokotustahtia hidastettiin henkilöstövajeen estämiseksi
KYSin henkilökunnalle aloitettiin kolmas koronarokotuskierros. Rivakka rokotustahti uhkasi aiheuttaa haasteita, sillä rokote nosti monelle kuumeen. Runsaat sairauspoissaolot voivat uhata sairaalan toimintoja, joten rokotustahtia jarrutettiin.yle.fi